Avatar billede ducks Nybegynder
16. november 2002 - 22:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike: lyd kommer for sent + Program til maps + Bind

1. Jeg har prøvet på at lave min egen cfg fil til counter-strike (og autoexec.cfg), men nu kommer lyden 1-2 sek. for sent :(

2. Jeg har lavet en bind til min radio: bind "HOME" "radio2; menuselect 2" men kan jeg ikke få den væk igen? bind "HOME" "radio2; menuselect 2 radio2; menuselect 0" eller bind "HOME" "radio2; menuselect 2; menuselect 0" virker ikke.

3. kender nogen det program man kan redigere i eksisterende maps med? Og hvordan kan jeg ændre tekst farve.
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:52 #1
problemet med at lyden kommer for sent skyldes din grafik kort driver.
gå ind på www.tweak.dk og hent en ny grafik kort driver.
Held og Lykke

YOU MUST SHOW NO MERCY.
NOR HAVE ANY BELIEF WHATSOEVER
IN HOW OTHERS JUDGE YOU.
FOR YOUR GREATNESS WILL
SILENCE THEM ALL
Avatar billede andersenph Nybegynder
18. november 2002 - 11:26 #2
>3. Jeg vil tro du skal have fat i valve hammer programmet
Avatar billede ducks Nybegynder
18. november 2002 - 20:12 #3
trustanubis, kan umuligt være det så er begge mine lydkort i begge computere ihvert fald ligepludselig blevet forældet samtidig med at jeg brugte cfg filen
Avatar billede ducks Nybegynder
21. november 2002 - 08:46 #4
.