Avatar billede mecca31 Nybegynder
16. november 2002 - 19:53 Der er 6 kommentarer

Min Comp fryser

Jeg har problemmer med min comp, jeg har lige fået ny HD og nyt styresytem, derer ingen ting inde på den, anten OS
Det vil sige hvis den står lidt selv i måske en time så fryser skærmen
Jeg har et soltek bundkort i og jeg har en amd athlon xp 1800+ cpu i og så har jeg pqi ram i

Er der ngoen der har en anelse om hvad det kan være???
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
16. november 2002 - 20:10 #1
er din cpu køler tilpasset cpuen fx en thermaltake volcano 7 køler
Avatar billede mecca31 Nybegynder
16. november 2002 - 20:12 #2
Yep det er den godt nok
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
16. november 2002 - 20:25 #3
det kan lyde som def ram modul har du mulighed for at prøve med et andet evt
Avatar billede mecca31 Nybegynder
16. november 2002 - 21:00 #4
Kan det godt have noget med det at gøre... Det er nemlig underligt jeg har taget Taskmanager op inden jeg går i seng så om morgenen så kan jeg jo se hvad for et program der fuckede op, og nogen gange er det flash fxp eller vcool, som bruger min CPU ca 99 % underligt ik??
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
16. november 2002 - 21:50 #5
prøv og load default bios i bios opsætningen

er det nyt hw du lige har købt så få det byttet (rammen)
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:55 #6
prøv først og installer ny bios på dit bund-bræt
derefter hvis det ikke løser problemet.
Så skal du have en ny ram-klods

held og lykke

YOU MUST SHOW NO MERCY.
NOR HAVE ANY BELIEF WHATSOEVER
IN HOW OTHERS JUDGE YOU.
FOR YOUR GREATNESS WILL
SILENCE THEM ALL