Avatar billede hriis Nybegynder
16. november 2002 - 18:39 Der er 1 løsning

Overtakseret SMS via WAP

Hej. Jeg er ved at udvikle en tjeneste hvor jeg vil sælge en ydelse via overtakseret SMS over WAP. Jeg vil gerne undgå at brugeren skal ud af WAP for at skrive en SMS. Mit spørgsmål er derfor:
1. Kan man sende en SMS via WAP som identificerer brugerens telefon overfor teleselskabet, og dermed giver sikkerhed for at det er den rigtige person der bliver bonnet?
2. Kan man alternativt få lov til at sende en SMS på en kundes vegne hvis vedkommende er unik identificeret på ens egen server?
3. Er der evt. andre muligheder for at overtaksere fra WAP siden?

mvh
conchis
Avatar billede hriis Nybegynder
27. november 2002 - 21:28 #1
Ingen hjælp at hente ;-(