Avatar billede hanserik56 Nybegynder
16. november 2002 - 16:18 Der er 11 kommentarer

Ændring af antennestik

Er der en der ved hvordan man ændrer sit kabel tvstik så man kan bruge Webspeed. Spørgsmålet er auktuelt da TDC først har tid til at komme forbi til januar.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
16. november 2002 - 16:20 #1
det kan du ikke selv da det skal sættes en lille boks ind i antenne stikket og derfra over i kabel modemmet
Avatar billede no_stress Nybegynder
16. november 2002 - 16:22 #2
Hvis man kan få fat i den lille boks er der ikke noget problem at gøre det selv.
Avatar billede no_stress Nybegynder
16. november 2002 - 16:23 #3
der=det
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
16. november 2002 - 16:24 #4
det er en form for skille filter den delerne tv frekvenserne fra de freq internettet kører på,lidt ligsom et adsl skille filter til fastnet.

men ja hvis du kan få lov til og sætte det op selv er det ikke noget problem,men tvivler tdc gør det
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
16. november 2002 - 16:26 #5
ellers må du jo vælge adsl på tdc fast net hvis du vil have det her og nu
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
17. november 2002 - 10:20 #6
Du kan købe deres gør-det-selv løsning, så får du det hele sendt med posten:

http://www.oncable.dk/?UniversID=496
Avatar billede nipont Nybegynder
08. december 2002 - 23:42 #7
man må godt selv sætte det op .. og den hedder en "rygsæk", den laver sådan set kun en digital udgang. de kan erhverves hos tdc og er ikke svære at montere
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. december 2002 - 08:06 #8
Nu er det snart januar - har du fået webspeed? Hvorfor kunne du ikke bruge nogle svar?
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
09. december 2002 - 09:05 #9
vent og se så snupper han dem selv ligsom så mange andre gør på experten
Avatar billede pingwin Nybegynder
18. januar 2003 - 19:31 #10
Jeg beklager hvis nogle føler sig holdt for nar. Jeg har faktisk skrevet en kommentar hvori jeg beskrev hvordan problemet blev løst.
Det startede med at min søster bestilte TDC/TV Experten til at komme og instalere webspeed, da der i hendes lejlighed er 2 antenneudtag, men der var som sagt over 3 mdr. levering, hvilket gjorde at hun bestilte gør det selv pakken, som jeg så ikke kunne få til at fungere, derfor spørgsmålet her på siden.
Problemet var at antenneudtag der er mere end 8 år gamle ikke kan anvendes til webspeed, men efter udskiftningen af disse kører det fint.
Jeg er kun lejlighedsbruger af dette websted,og har derfor ikke bemærket at min kommentar ikke har lukket sagen. Så undskyld hvis nogle føler sig trådt på.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:38 #11
ok, men hvad med at lukke spørgsmålet nu? Du skal lægge et svar og acceptere det.