Avatar billede laxxe Nybegynder
10. oktober 2000 - 19:05 Der er 4 kommentarer

ÿ-tegn i Internet Explorer hos DanBan

Hejsa!

Jeg har et problem med at der af og til kun vises et \"ÿ\"-tegn og intet andet, når jeg bruger DanBan. Det er både på deres side, og på de banners jeg har på mine sider. Jeg snakkede med Morten fra DanBan, der mente det var browseren, han havde selv haft samme problem, og mente det var opsætningen. Han foreslog mig at spørge her. Andre med samme problem, og endnu bedre: Nogle med en løsning?
Avatar billede berg Nybegynder
11. oktober 2000 - 22:33 #1
Editere du din hjemmeside i notepad? hvilken browser bruger du?
Avatar billede laxxe Nybegynder
11. oktober 2000 - 22:36 #2
Jeg laver mine sider i Dreamweaver, men det er jo ikke kun på mine egne sider - det er også på DanBans. Derfor synes jeg det ligner et problem hos DanBan, selvom de mener det er browseren.

Jeg bruger
Internet Explorer 5.50.4134.0100 DK 128 bit
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 00:41 #3
ved godt det ikke kommer sagen ved, men kunne ikke ty mig http://www.eksperten.dk/spm/69749
Avatar billede davidleonard Nybegynder
09. juli 2001 - 23:22 #4
Danban har været meget nede for nylig.
Jeg tror de fusker.