Avatar billede Tmpj Nybegynder
16. november 2002 - 02:19 Der er 3 kommentarer

Spil og Windows 2000 Professional

Hver gang jeg spiller et spil som Counter-Strike som er i 3D, efter fem minutters spil fryser PC'eren? :'(

Hvorfor gør den det?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. november 2002 - 10:44 #1
Det kan have mnage årsager.
Den helt store synder plejer at være driveren til grafikkortet, så det er et godt sted at starte. Download og installer den nyeste driver fra producentens hjemmeside. Derefter synes jeg du skal gå på windows update og downloade og installere den nyeste directx.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 12:21 #2
Jeg har et Geforce 3 TI 200 kort, med den nyeste officielle version af driveren Detonator, det er 30.82 da alle Betaer får min skærm  til at flimre meget.

Jeg har også DirectX den nyeste installeret.
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
17. november 2002 - 11:51 #3
Hejsa.....

Hvad med VIA opdatering?
Den er vigtig på en maskine med VIA chipset. Ved ikke hvilken maskine du har?

http://www.tweakup.dk/HTML/download/chipset.htm

Good luck

Mr.Athlon