Avatar billede miljoeken Nybegynder
16. november 2002 - 01:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kan man ikke bare trykke "tilbage"?

hejsa eksperter
jeg har lagt mærke til, at det for nogen tid siden blev umuligt bare at trykke på "tilbage" i browseren for at se en tidligere side på eksperten. For hvis man kigger i "tilbage", står der:
http://ad.se.doubleclick.net/adi/idg.dk

og så skal man først klikke sig gennem dem... hvorfor? og hvad er det?
Avatar billede mugs Novice
16. november 2002 - 01:32 #1
Tilbage fungerer fint her (Pro-medlem)
Avatar billede soelver Nybegynder
16. november 2002 - 01:33 #2
Også her (også pro)
Avatar billede 7th Praktikant
16. november 2002 - 01:36 #3
Fungerer fint - ikke pro.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. november 2002 - 01:42 #4
Fungerer også fint her - ikke pro
Avatar billede 7th Praktikant
16. november 2002 - 02:21 #5
Prøv eventuelt at tømme cache (slet alt offline indhold), refresh på F5 og se om det hjælper.
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. november 2002 - 04:03 #6
FUngerer slet ikke her. (ikke pro)

Alle de steder hvor der burde fremkomme bannere, sår jeg enj "Siden kan ikke vises" hvilket bevirker at jeg skal trykke 5 gange "tilbage" for at komme ud af spm siden.
Avatar billede knudgert Nybegynder
16. november 2002 - 08:41 #7
I hvilken browser?
Dropdownmenuen virker f.eks. ikke mere i Mozilla, men jeg kan godt gå tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 11:34 #8
virker også fint her - ikke pro
Avatar billede the_email Nybegynder
16. november 2002 - 11:36 #9
7-9-13, virker både Tilbage og dropdownmenuen her. Ikke-promedlem

TheEmail.
Avatar billede runeevers Nybegynder
17. november 2002 - 00:05 #10
Btw, sidder med IE 6.0
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. november 2002 - 00:13 #11
jeg har samme problem, og ikke kun på E.

og http://ad.se.doubleclick.net/adi/idg.dk er de tre siden kan ikke vises rammer forneden.
Avatar billede barnabas Nybegynder
17. november 2002 - 00:13 #12
Nogle gange kan et javascript blokere for tilbage. Løsning i stedet for tilbage i IEx vælg ned pilen på tilbage knappen og find den rigtige side.
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. november 2002 - 00:14 #13
ja, det ved jeg men det er besværligt
Avatar billede runeevers Nybegynder
17. november 2002 - 01:17 #14
iq-n > DU skulle vel ikke tilfældigvis have Norton Internetsecurity? Har det mistænkt for at være årsagen til problemet, selvom det ikke går væk når jeg afinstallerer det.
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. november 2002 - 01:51 #15
nope. det kom da jeg instalerede XP eller nogle måneder efter.
Avatar billede runeevers Nybegynder
17. november 2002 - 21:28 #16
mystikum :|