Avatar billede feodor Nybegynder
10. oktober 2000 - 17:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til webshop

Jeg er igang med at lave en webshop på adressen: www.alfred-nielsen.dk/butik.asp og har fundet frem til at asp var det bedste til at løse denne opgave. Jeg har aldrig arbejdet med asp før og derfor giver det mig nu nogle begynderproblemer.
1) Når man lægger varer i indkøbskurven regner den kun i hele tal og ikke med decimaler, som det er hensigten.
2) Tilslut når man udfører bestillingen ved indtastelse af personlige informationer sender formularen én videre til confirm.asp side som bekræftelse. Jeg kan dog ikke lige få det lavet sådan så den også sender oplysninger pr email til en given adresse.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. oktober 2000 - 19:05 #1
En ídé kunne være at lagre beløbet i ØRE..
Og så skal du bruge JMail eller hvilken mail komponent du har adgang til, for at sende en mail via ASP.
Avatar billede newetta Nybegynder
12. oktober 2000 - 15:43 #2
Måske burde du finde en komplet løsning skriv din mail adresse så skal jeg sende dig et link.