Avatar billede dioclau Nybegynder
10. oktober 2000 - 17:40 Der er 5 kommentarer

javascript i HTML

Hejsa.
Jeg vil bare lige vide hvordan man sætter et javascript ind i en HTML side.
Jeg er fuldstændig nybegynder.
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2000 - 17:42 #1
<HTML>
<BODY>

<SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
  document.write(\"Hello World\");
</SCRIPT>

</BODY>
</HTML>
Avatar billede keysersoze Guru
10. oktober 2000 - 17:43 #2
du sætter det sådan set bare ind! - nu ved jeg ikke præcist hvad det er for en form for JS, men faktisk skal det bare sættes ind i den alm. HTML-kode... det bliver somregel placeret i toppen!
Avatar billede dioclau Nybegynder
10. oktober 2000 - 20:07 #3
Hvad hvis jeg ikke nogen kode har, bare en class fil og nogle billeder??
Avatar billede mpj Nybegynder
10. oktober 2000 - 20:37 #4
Så tænker du på JAVA...
Hvis det er en class fil er det java...
Så plejer der at være en kode med der du har fundet det... den skla indsættes der hvordu vil have det på siden!
Avatar billede lecjas Nybegynder
10. oktober 2000 - 23:10 #5
mpj >> Er du fuld ??