Avatar billede byteripper Nybegynder
10. oktober 2000 - 16:26 Der er 8 kommentarer

CSS-forum

Hejza.

Jeg synes at der mangler et forum til CSS-programmering. Hvis i gad oprette sådan et ville det bare være super !!!

Mvh -byte
Avatar billede el_gnu Nybegynder
10. oktober 2000 - 16:34 #1
CSS-programmering? CSS har da ikke rigtig noget med programmering at gøre.
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2000 - 16:49 #2
Er CSS og HTML ikke snart så meget bundet sammen at spørgsmål om CSS kan stilles i HTML gruppen ???
Avatar billede hobbez Nybegynder
10. oktober 2000 - 17:26 #3
Jeg er enig med ljweb. CSS og HTML hører uløseligt sammen, så evt. bør HTML-gruppen renames til HTML og CSS.

/Rob
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
10. oktober 2000 - 18:43 #4
Indtil vi laver en ny menu struktur, vil vi som tidl. nævnt ikke tilføje flere emner. Håber HTML som foreslået kan anvendes indtil videre, alternativt \"Programmering/generelt\"
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. oktober 2000 - 22:53 #5
Jeg synes at vi skal have en Half Life kategori!

Prøv at se på http://www.gamespy.com/ i bunden, hvor der står hvormage aktive spillere der er. Half Life rykker for vildt (Counter Strike)..

Well.. bare en mening fra en som holder 5 min frag-pause. :O)
Avatar billede el_gnu Nybegynder
10. oktober 2000 - 22:59 #6
goulduck => say what??? hvad har det med CSS at gøre?
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. oktober 2000 - 07:28 #7
hehe :O))
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. april 2001 - 19:54 #8
Det har det afgøre - at der er ret mange som spiller Half Life ... så skal der også være en kategori til dette ;-)

Lukke?