Avatar billede ctacta Nybegynder
15. november 2002 - 16:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

LEGO - Technic købes!

Alt fra LEGO Technic købes, gammel, ny som brugt.
Skriv de artikel nr. som du har, ca. alder og stand, samt forventet pris, så køber jeg det med garanti.

Mvh
Christian

PS: 15 point til ham der sælger mig mest Lego Technic
Avatar billede ctacta Nybegynder
15. november 2002 - 16:31 #1
Mindstorms har naturligvis også interesse, selv om jeg har 5 sæt...
Avatar billede klodoven Nybegynder
15. november 2002 - 16:42 #2
hvor meget er du interreseret i at give for 8460?
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. november 2002 - 13:18 #3
Hvor bor du henne af i landet?
Avatar billede ctacta Nybegynder
16. november 2002 - 13:23 #4
8460 er en ældre sag, den var på marked i 1998, blev solgt for 599,- dengang. Har du ikke mere end dette sæt?

Jeg bor i Struer men kommer også nogen gange til København. Køber dog det meste via pakke med Post Danmark.
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. november 2002 - 13:35 #5
Som helt sæt der ikke er blandet har jeg
Cybermaster ca. 3år og fin stand
Og en stor sort bil, den kan også laves om til en F1 omkring 3-4(tror jeg)år en enkelt knækket stang....
Og en blå kranbil men pneumatik 1år ca og god stand er ikke brugt så meget...
Jeg ved ikke om der skal sælges men hvad vil du give
Jeg kan godt tage billeder af dem
Avatar billede ctacta Nybegynder
16. november 2002 - 13:47 #6
Som jeg skrev i mit indlæg "Skriv de artikel nr. som du har, ca. alder og stand, samt forventet pris" - så skal du skrive en forventet (mindstepris) salgspris.

Jeg kan fortælle at nye Lego sæt sælges for ca. ½ pris af den vejl. Check evt. www.dba.dk

Der er næsten altid Lego på udsalg, Bilka og Føtex sælger ofte med 15-30% uden udsalg og på udsalg ryger det ofte for 50%.

Det kommer derfor an på alder og stand, om kasse og vejledning medfølger, eller om det blot er en bulk pakning af mange sæt man har liggende i en pose eller kasse.

Der er nogle sæt der afviger stærkt fra ovenstående, f.eks. CyberMaster som Bilka og andre solgte for 449,- (vejl. 1.799,-) der er mange på brugtmarked hvorfor man ikke får ret meget for dette. Ligeledes solgte Føtex Star Wars X-Wing fighteren i Ultimate Collectors Edition til 499,- (vejl. 1.399,-). Omvendt er der specielle sæt der har en højere pris end den vejl. men så taler vi om samler objekter. Disse skal for at opnå en høj pris være i "mintbox" dvs. i ubrugt og uåbnet stand (fabriksny).

Håber ovenstående giver et "billede" af den virkelige verden. Lego er verdens bedste legetøj og det er dyrt. Men det sælge ikke til priser som guld og ædelsten vil jeg skynde mig at sige. Der er meget af det. Prisen er dikteret efter princippet udbud og efterspørgelse.

Jeg køber dog ofte til en pris der ligger over marginalen, primært hvis folk har meget og nye interessante sæt.
Avatar billede ctacta Nybegynder
04. januar 2003 - 05:42 #7
Lukker
Avatar billede kesser33 Nybegynder
25. oktober 2012 - 16:48 #8
hej ctacta

jeg har 32 forskellige modeller,lige fra først i 80´rne, og til idag, det er hovedsageligt maskiner, så som lastbiler og gravemaskiner traktorer og mejetærskere, og den slags, ville bare se om, hvis jeg mailede nogle billeder af alle modellerne, om du måske kunne vurdere dem?

venlig hilsen dennis thygsen
Avatar billede millemanden Nybegynder
03. maj 2014 - 13:38 #9
Hej , jeg har 3 kasser technic lego 8480, 8880, 8868 .De er i original embellage , go stand og alle klodser er der, samt tegninger.
Hvad vil du gi for dem ?
Mvh. Frederikke Andersen
Avatar billede sonalias Seniormester
05. maj 2014 - 11:17 #10
Til info blev denne tråd lukket for 11 år siden, forvent derfor ikke det store respons :)