Avatar billede Carsten Nybegynder
15. november 2002 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Quicktime

Jeg har haft installeret Quicktime, men har nu afinstalleret det.(via tilføj/fjern prog.) Alligevel går det ind og gør at jeg ikke kan downloade div. programmer. Der kommer bare et tom browser vindue med et Qiucktime logo i midten når jeg forsøger at hente et prog.
Hvordan kommer jeg helt af med Quicktime/løser dette problem?
Avatar billede frankhp Nybegynder
15. november 2002 - 19:01 #1
Gå ind i registreringsdatabasen og slet:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\\Software\\Microsoft\\InternetExplorer\\Plugins\\Extension\\.exe]
så er alt tilbage til normalt !
Avatar billede frankhp Nybegynder
15. november 2002 - 19:03 #2
Det skal lige siges at det virkede for mig i Windows98 vel at bemærke!
Avatar billede Carsten Nybegynder
21. november 2002 - 16:19 #3
Tak - det lader til at det var løsningen. Det så ud somom der lå mere der havde med QuickTime at gøre under "Plugins" skal jeg også fjerne dem?
Avatar billede Carsten Nybegynder
09. december 2002 - 20:01 #4
Hvorfor kan jeg ikke give dig point?
Avatar billede frankhp Nybegynder
10. december 2002 - 21:45 #5
Kan desværre ikke hjælpe med de øvrige QuickTime-ting under "Plugins" men hvad angår det med point'ene skulle du kunne give mig point ved at acceptere svaret og det ser allerede ud til at være sket!