Avatar billede aa7940 Nybegynder
15. november 2002 - 11:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan man bruge Outlook for at komme på asp sider uden Internet Exp

Hvis man har Netscape eller anden browser (dog ikke explorer) på sin maskine er
det muligt at komme på web sider fra Outlook.
Avatar billede clsc Praktikant
19. november 2002 - 15:19 #1
Hvis det du spørger om er, om Microsoft Outlook understøtter html-formatterede mails, så er svart ja.

Hvis det du spørger om er, om andre browsere end microsoft-browsere kan vise asp-kode, så er svaret også ja.

Hvis det du spørger om er om man kan klikke på links i mails modtaget i Microsoft Outlook og få åbnet en anden browser end Internet Explorer, så er svaret også ja.

Det sidste kræver kun at denne browser er valgt som standard-browser i windows - det er en indstilling de fleste browsere tilbyder at sætte ved installationen. Hvis Outlook ikke kan finde en standard-browser, så kan den ikke åbne et browservindue når man klikker på et link.

vh/claus
Avatar billede aa7940 Nybegynder
16. januar 2003 - 09:39 #2
tak for svar den er godt nok.