Avatar billede xeinor Nybegynder
15. november 2002 - 10:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mus og musemåtte

Ok!

Nu sidder jeg her i det problem at jeg ik ved hvad jeg ska vælge... Jeg har en trådløs mus fre logitech.. Nu ska jeg bare have en nice musemåtte...

Og her er så dem jeg ka vælge mellem :
IceMat Mousepad Black
Steelpad 4S

Og grunden til jeg er lidt bekymret er at nogle siger at icemat ik ka bruges til trådløse muse, og sådan en har jeg jo... Men er der nogle som er klar over hvilken der er bedst i mit tilfælde så Plz svar mig hurtigt...
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2002 - 10:39 #1
izemat er god til optiske mus, men elendig til almindelige.

Om den er trådløs eller ej spiller ingen rolle.

Uanset hvad du vælger er det en dyr og kold fornøjelse. En god gammeldags en af stof er ikke så kold at klaske underarmen på, og koster 20 kr ;)
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
15. november 2002 - 10:40 #2
jeg vil mene at du vil fåmest ud af steelpad 4s den har et lækkert design og et rimeligt flow.
Avatar billede snqvsen Nybegynder
15. november 2002 - 10:40 #3
steelpad, har engang læst at de skulle være kanon gode til ige netop logitech mus!?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
15. november 2002 - 10:40 #4
Hehe, ej om musen er trådløs eller ej kan altså være det samme mht. hvilken musemåtte man skal vælge. Det er hvis man har en optisk mus at man skal være varsom, for så virker den normale Icemat (Icemat White) ikke...
Avatar billede kelly_bb Nybegynder
15. november 2002 - 10:42 #5
Hvis du har en optisk mus, så hold dig væk fra en Steelpad... Men hvis du ikke lige har planer om at skulle købe en optisk mus i den næremste fremtid, så vælg en Steelpad, det er en rigtig god mussemåtte til ikke optiske mus. Hvorimod den ikke virker helt 100 % perfekt på alle optiske mus, men de fleste.. Men køb en Steelpad til en ikke optisk mus, så er du sikker på at få en kanon god mussemåtte.
Avatar billede krusell Nybegynder
15. november 2002 - 11:08 #6
For lige at rette nogle ting.

Steelpad er specielt udviklet til Intelli 3.0 så den virker fint med den type optiske mus. Dog virker den ikke med Logitech's optiske mus. Fra deres hp : "*Bemærk* Steel3s og Steel4s har vist sig incompatible med logitech optiske mus." www.steelpad.dk
Og den virker med alle kuglemus.

Intelli 3.0 (igen) virker perfekt med Icemat alm. og det samme gør en del andre optiske mus og alle kuglemus.
Men det er rigtigt, at ikke alle optiske mus virker med den alm. Icemat. Derfor har de lavet den sorte. Den virker med alle mus (så vidt jeg ved).

Og det er rigtigt, at det er ligegyldigt om du har en trådløs eller ej. Det har ingen betydning med henhold til valg af musemåtte. Det du skal gøre er at prøve begge to. da det er hvordan du føler de virker der betyder noget. Gå ned i din lokale pc-pusher og prøv dem. Begge musemåtter har fået gode anmeldelser, men det endelig valg er dit da det er dig den skal passe til. Nu er det måske ikke det helt svære valg, når nu Steelpad'en ike virker med logitechs optiske, hvis det er en optisk mus du har.

krusell
Avatar billede aea098z Nybegynder
17. november 2002 - 12:49 #7
Det betyder absolut intet om musen er trådløs eller ej m.h.t. musemåtter!!!
Det eneste der betyder når du skal købe musemåtte er din egen smag(Klart!) og så om musen er optisk! Hvis den er det skal musemåtten nemlig være ensfarvet og reflekterende for optimal udnyttelse!!!!
Avatar billede aea098z Nybegynder
17. november 2002 - 12:53 #8
Det tidligere indlæg var slvfølgelig et svar...Sorry
Avatar billede krusell Nybegynder
05. december 2002 - 12:51 #9
Skal vi lukke spørtgsmålet?
Avatar billede xeinor Nybegynder
05. december 2002 - 17:57 #10
ja bare gør det, jeg har købt en icemat black og en logitec mus og de ruller nice...
Avatar billede krusell Nybegynder
05. december 2002 - 19:13 #11
Icemat styrer :=)
Avatar billede xeinor Nybegynder
06. december 2002 - 15:45 #12
yup