Avatar billede unicorn11 Nybegynder
15. november 2002 - 01:35 Der er 4 kommentarer

Autohandling på fil/mappe

Oki jeg har fået et stort problem jeg har på en eller anden måde fået lavt noget så når jeg dobbelt klikker på en mappe starter den funktionen "søg", i stedet for et åbne mappe, indstillingen for dette kan jeg umidbart kun se ligger under:
kontrolpanel
  -> Mappe instillinger
      -> Filtyper
          -> så vælger du "fil mappe" (i mit tilfælde)
              -> trykker på advanceret

Så er du hvor du kan sætte handlinger på hvad windows skal gøre når der dobbelt klikkes. Ved mig er der så bare funktionen find, og jeg kan ikke fjerne den?!?

Nogen der kan hjælpe mig med dette, eller måske foklarer mig hvordan jeg indsætte en ny komando som kan åbne mappe?
Da de eneste 2 funktioner jeg har tilrådighed derinde er "ny" og "angiv standard"

På forhånd tak
Avatar billede faellesnet Nybegynder
15. november 2002 - 01:56 #1
ca. 4-5 ikoner længere nede i listen end "fil mappe" er der en anden mulighed som bare hedder "mappe" - hvad forskellen er ved jeg ikke, men jeg tror det er der du skal hen.
Avatar billede faellesnet Nybegynder
15. november 2002 - 01:59 #2
men en anden mulighed er jo i musens indstillinger, på mange mus kan du definere hvad venstre klik skal lave.
Avatar billede faellesnet Nybegynder
15. november 2002 - 02:02 #3
glem det sidste - det er sent :)
Avatar billede unicorn11 Nybegynder
15. november 2002 - 09:21 #4
Hmm jeg tror ikke at fil mappe og mappe er det samme udmidbart, det er godt lidt tricky, hvis bare jeg vidste hvordan windows laver en commando der hedder "open" så kunne jeg tilføje den og så sætte den som standard det er godt nok meget mærkeligt.