Avatar billede mphansen Nybegynder
14. november 2002 - 21:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Direct Connect 100%

Mit problem er at Direct Connect bruger 100% cpu.
Sidste gang jeg installerede mine programmer og problemet opstod, kørte jeg ad-awere og reg-clean. Det løste problemet. Denne gang hjælper det bare ikke!!!. Der er også problemer med at programmet starter op igen når jeg lukker det!. nogle forslag ?.
Avatar billede snipe Nybegynder
14. november 2002 - 23:17 #1
Du kører sikkert windowsXP..? typisk problem der..
Vil nok forslå at du geninstallere DC..
Avatar billede snqvsen Nybegynder
15. november 2002 - 10:34 #2
eller bruger et andet styresystem!
Avatar billede mphansen Nybegynder
18. november 2002 - 18:49 #3
snipe> jeg har geninstalleret DC, det hjalp jo en del.
Hvis du vil have point, så smid et svar.
Avatar billede mphansen Nybegynder
20. november 2002 - 09:31 #4
lukker
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester