Avatar billede kabazze Nybegynder
14. november 2002 - 18:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Dårlig brænding

Mit problem går ud på at når jeg kopierer en cd, bliver kvaliteten dårlig. Den brændte cd skratter og hakker, når jeg afspiller den. Jeg har prøvet både CloneCD og Nero Burning for at se om det kunne løse problemet - dog uden held. Mit spørgsmål er derfor: Hvad kan forårsagde denne dårlige kvalitet?
Jeg har en Traxdata CDR-5S40 brænder.
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 18:26 #1
Tror ikke dit software er sat rigtigt op. Du skal aktivere-prewent buffer underrun. Har du prøvet, at lave en regulær audio cd, i stedet for en direkte copy.
Avatar billede kabazze Nybegynder
14. november 2002 - 18:27 #2
hvad er prewent buffer underrun? har ikke lige så meget check på brændere...
Avatar billede thrill Nybegynder
14. november 2002 - 18:28 #3
Er det disc-to-disc copy (CD til CD), eller laver du først et image fra brænderen, og derefter brænder det ?
Avatar billede kabazze Nybegynder
14. november 2002 - 18:29 #4
Har prøvet begge dele med samme resultat.
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 18:29 #5
Hvis du afviser mit svar fra begyndelsen, uden en kommentar, må du få en anden til, at hjælpe dig.
Avatar billede kabazze Nybegynder
14. november 2002 - 18:30 #6
ok sorry. du skal nok få point, hvis du kan hjælpe!
Avatar billede thrill Nybegynder
14. november 2002 - 18:33 #7
kabazze > du har i den grad en kedelig måde at behandle folk på som prøver at hjælpe dig, du afviser et svar med det samme.
Avatar billede kabazze Nybegynder
14. november 2002 - 18:34 #8
viste ikke lige hvordan det fungerede! sorry! i skal nok få point!
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 18:54 #9
Du har vel ikke Kazaa installeret, for så kan du ikke brænde uden fejl.
Avatar billede kabazze Nybegynder
14. november 2002 - 18:58 #10
jo det har jeg - giver det fejl under brænding? jeg har det ikke kørende.
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 19:04 #11
Kazaa overtager kommandoen, jeg ved det af erfaring, har måttet kasere mange skiver p.grund af Kazaa, så den er blevet fjernet. Jeg kan jo altid in/afinstallere som jeg får brug for det. Er sikker på det er dit problem.
Avatar billede kabazze Nybegynder
14. november 2002 - 19:06 #12
Her er point.... Tak for hjælpen.
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 19:14 #13
Selv tak, og held og lykke med opgaven.