Avatar billede swiff Nybegynder
14. november 2002 - 14:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Quake 3 Linux server

Hvor mange ressourcer vil en quake3 server til linux kræve, hvis den skal køre ca. 24 spillere?

Altså hvilke hardwarekrav?
Avatar billede dank Nybegynder
14. november 2002 - 14:43 #1
Avatar billede -ulli- Nybegynder
14. november 2002 - 14:49 #2
Nogen snakker 8 mb ram per spiller. Kan ikke huske hvor jeg har hørt/læst det.
Avatar billede dank Nybegynder
14. november 2002 - 14:51 #3
ja det lyder ikke helt forkert.. men du kan da altid prøve og se hvordan det går.. det kommer jo også lidt an på hvor meget andet du kører på linux boksen..