Avatar billede vbghost Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:19 Der er 18 kommentarer

Windows ME! Aldrig har det været nemmer at lave lort!

Windows ME er noget lort! Først i installationen skal man sku igennem alt muligt for at få loretet installeret!

Microsoft beskriver RealTime Cd-rom i deres hjælp fil! Hvordan fanden får man RealTime cdrom? De siger at de eneste måde at boote er ved hjælp med en boot diskette... hvordan opretter man en? OG SÅ IKKE MINDST: Alt det jeg har prøvet virker ikke: Format af C:\\ (du kan ikke boote fra cden), Boote med Dos 6.0 (kan ikke læse noget fra cden! REALTIME CD, what the fuck is that!)

Til sidst kan man kun gøre dette: Installere win98, genstarte i MSDOS tilstand... og slette windows dir.!!!

Og jeg spørger mig selv: Hvad fanden skal man gøre... brande hele lortet i stykker og installere Linux (som heller ikke er bedre selv!)

WinME: LANGSOMT, dårligt, VB: Overflow hele TIDEN og kommer med complex syntax på en IF kommando...!!! Microsoft er skod!.... P.S. IE 5.5 DK stinker... nogle sider kan den ikke åbne!!!

[Neo.Nova]
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:21 #1
og spørgsmålet til os er ???

*things that make you go hmmm*
Avatar billede handmade Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:32 #2
Lav en bootdisk fra win 98. Kontrolpanel-tilføj software-kig på fanebladene-opret startdiskette.
Den kan du også starte ME på... :-))

Rolig nu!!
Avatar billede hobbez Nybegynder
10. oktober 2000 - 13:37 #3
ljweb >> Hehe :o)

/Rob
Avatar billede ricky Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:50 #4
tjah... nogle mennesker skulle forbydes at have en computer :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:55 #5
<< vbghost >>

Overflow i VB hele tiden ?? Er du sikker på at der ikke liiige er smuttet en Double under en Int eller Long (har selv prøvet det!) ? Og hvis du får en fejl ved If fordi evalueringen er for komplex (så SKAL den være meget komplex!) så del det dog op i to .. (hvis det er muligt)..
Avatar billede handmade Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:57 #6
Jeg har lige installeret ME og jeg er heller ikke imponeret. Virker ret ustabil!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. oktober 2000 - 15:02 #7
Jeg kan så fortælle at jeg også har kørt WinME (UK) og at det virkede helt fint .. ingen problemer der..

Jeg synes det var mindst lige så stabilt som Win98.
Avatar billede handmade Nybegynder
10. oktober 2000 - 15:07 #8
Jeg har specielt problemer med IE - den fryser ret tit, ja mere end jeg gider at finde mig i..
(er installeret to gange uden at det hjalp)
Min maskine kører også win2000 helt uden problemer, kanonstabilt så...
Avatar billede vbghost Nybegynder
10. oktober 2000 - 22:37 #9
OK!

handmade: Karl smart! Lav selv en bootdisk fra win 98!!!
DEN KAN IKKE LÆSE CDEN!!! Og jeg har prøvet med 2 CDER!!!???? I hjælpe filen står der skidt og lort, med Realtime cd, og hvad Realtime cd er ved jeg ikke, men i hvert fald kunne man ikke starte Installationen. Så jeg tog Win9x mappen og kopierede hele lortet til roden (C:), derefter gik jeg ud i dos os slettede windows mappen (siden Installationen kom med at jeg allerede havde en O/S installeret (det var ikke Update)! SÅ...

tdaugaard: NEJ! Det var nogle programmer jeg havde lavet for længe siden (i win98) der var der ingen problemmer, så kommer man i WinME, og finder ud af at lortet ikke virker!
Avatar billede vbghost Nybegynder
10. oktober 2000 - 22:39 #10
handmade: Fatter man noget? WINDOWS 2000 har ikke en skid med WinMe at gøre.
Avatar billede handmade Nybegynder
10. oktober 2000 - 23:03 #11
->>vbghost
Ja, jeg fatter helt klart at du har voldsomme problemer med at læse og oven i købet forstå hvad du læser!!

Avatar billede vbghost Nybegynder
10. oktober 2000 - 23:44 #12
hvad mener du?
Avatar billede vbghost Nybegynder
10. oktober 2000 - 23:46 #13
Du siger selv at jeg skal oprette en win98 boot disk, men den virker ikke! Heller ikke efter formateringen af C:.

OG MICROSOFT SKRIVER SELV I README FILEN AT MAN IKKE KAN BRUGE WIN98 BOOTDISKETTE...! SIDEN AT DEN NYE CD ER ET ELLER ANDET MED REALTIME... JEG KAN SENDE HELE FILEN HVIS DU VIL?
Avatar billede handmade Nybegynder
11. oktober 2000 - 00:27 #14
Du kan godt installere en ME fra en 98 BOOT - jeg har gjort det i dag...
Avatar billede ricky Nybegynder
11. oktober 2000 - 09:12 #15
Du kan også bare sætte 1. bootdrive til CD i BIOS - og så installere fra CD\'en...
Avatar billede bennetsen Nybegynder
11. oktober 2000 - 13:37 #16
Nu bruger jeg selv Windows 2000, men havde jeg så mange problemer ville jeg finde mit registeringsbevis og ringe til supporten.

Bennetsen
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. oktober 2000 - 21:34 #17
Siden jeg installerede winME for en måned siden, er det faktisk ikke gået ned. Men så begyndte løjerne her i forgårs så nu har jeg lagt win98 ind igen.

En ting er dog bedre i ME: Den booter nok på den halve tid eller sådan noget, og så er den enormt god til at instalere drivere selv og den slags ting...
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
18. april 2003 - 20:51 #18
Er det ik snart lukketid? Det er altså 2-3 år siden du oprettede det!!