Avatar billede henrik2055 Nybegynder
14. november 2002 - 10:09 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Stofanet og cisco 677

Hej

Jeg har lige anskaffet mig en cisco 677 router.
men kan det lade sig gøre at dele en stofanet forbidelse på en cisco 677?

Cybercity har en opsætnings guide på en adsl linie:

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/klargoering/

Men den port der hedder Wall som man skal forbinde til modemet er ikke et RJ-45 stik og udgangen på mit kabel modem er et RJ-45 kan man ikke forbinde det på en anden måde?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 10:45 #1
Stofanet sender en vejledning+router med når du bestiller det abonnement.
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. november 2002 - 10:56 #2
Hvis du skal dele en Stofanet opkobling, skal du ringe til Stofa og bestille Familieabonnement. Så følger alt det med du skal bruge.

Hvis du ikke køber abonnementet (25,- om måneden) så er det i strid med reglerne for Stofa, og dermed Experten, og derfor skal dit spm. lukkes.

/J
Avatar billede john_stigers622 Nybegynder
14. november 2002 - 10:56 #3
LUK RØVEN STIGERS...DIN HALLAL SLAGTESVIN
Avatar billede -ulli- Nybegynder
14. november 2002 - 10:57 #4
Så er der dømt barn.
Avatar billede john_stigers622 Nybegynder
14. november 2002 - 10:57 #5
STIGERS VED IKKE EN SKID....HAN ER TOTALT BØSSERØV
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. november 2002 - 11:00 #6
1 dag på E, og allerede dømt...
Det er sq hurtigt... og skræmmende at vi skal blive ved med at se på sådan noget skod:-(

/J
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 11:00 #7
Til dem der undrer sig over hvad dette går ud på: http://www.eksperten.dk/spm/283157
Avatar billede john_stigers622 Nybegynder
14. november 2002 - 11:01 #8
LUK RØVEN JONES....JEG HALLAL SLAGTER DIG...SVINEKØD
Avatar billede john_stigers622 Nybegynder
14. november 2002 - 11:03 #9
STIGERS DIT RØVHUL.....JEG SLAGTER DIG...
Avatar billede -ulli- Nybegynder
14. november 2002 - 11:03 #10
Aha. Han er counter-striker OG teenager. Siger vel alt ;)
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. november 2002 - 11:10 #11
john_stigers: Du vælger da godt nok dine venner med omhu;-)

henrik2055: Sorry for spamming your question!! Men som skrevet, så er det imod reglerne for Experten at stille spm. ang. overtrædelse af andres regler - desværre - det er til dels for at undgå dårlig offentlig omtale af E. Vi er jo mange der bruger det i arbejdsrelateret øjemed, og der er E ind imellem uundværlig...

/J
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 14:13 #12
jones> hæhæ - ja de er sgu flinke ;)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
14. november 2002 - 14:14 #13
Nå, der var andre, der allerede havde anmeldt idioten... det var altid noget... :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 14:16 #14
thomas> ja jeg tror jeg kom op på at anmelde samme mand 4 gange :)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
14. november 2002 - 14:45 #15
john_stigers> jeg var bare for langsom... men skidt med det... idioten er deaktiveret...
Avatar billede henrik2055 Nybegynder
14. november 2002 - 17:06 #16
He he i er nok glade idag 8-) så må jeg nok lukke!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2002 - 10:39 #17
stofanet familipakke koster kun 25 kr. ekstra om måneden - så overvej det lige :)