Avatar billede renefisk Nybegynder
14. november 2002 - 01:26 Der er 5 kommentarer

WEB cam chat

hejsa er der nogen der ved hvor man kan få et program hvor man kan chatte med flere personere på en gang, noget ligne eyeball men der kan man kun chatte 2 sammen over webcam skal bruge et program hvor man kan chatte op til ca 10 stk sammen, håber der er nogen der har et link til et program
Avatar billede tentakkel Nybegynder
14. november 2002 - 02:27 #1
Avatar billede tentakkel Nybegynder
14. november 2002 - 02:27 #2
AAARggg - ok - skulle lige ha læst hele teksten :-)
Avatar billede tumben Novice
14. november 2002 - 13:01 #3
..bare lige til en oplysning:
...Does Eyeball Chat offer multi-party video chat?
Eyeball Chat provides one-to-one video communication capabilities. At this time you can only chat with one other user at a time.

However, our Eyeball Communicator product supports multi-party video chats. To use this feature, you or your organization can license Eyeball Video Communication Server and Eyeball Group Server Extension. For more information, please visit www.eyeball.com.
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
07. december 2002 - 16:28 #4
yahoo messenger, ved ikke om der er nogen grænse på hvormange der kan kiggepå ens webcam eller hvor mange forskellige webcams man selv kan kigge på(selv har jeg prøvet at 5 kiggede på mit), men det er en hel del
Avatar billede gorms Nybegynder
07. maj 2003 - 16:20 #5
kvinde må se