Avatar billede zareba Nybegynder
13. november 2002 - 21:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere drev til et drev

Jeg har et drev der er delt op i flere drev, men jeg vil gerne samle dem i et igen uden at midste data? Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. november 2002 - 21:05 #1
www.partition-manager.com
Hent dette program - det kan du bruge til at løse problemet!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2002 - 21:05 #2
Brug partition magic - vælge merge.
Avatar billede mikethebike Nybegynder
13. november 2002 - 21:07 #3
Jeg tror kun der er "diskettevejen" jeg ville ikke stole på et program der roder med min harddisks fattabel.

Hvis det er rent synsmæssigt så kunne man vist en gang få et program der lavede en harddisk om til et katalog (i windows) jeg mener det hed "APPEND" og laver det modsatte som SUBST.EXE

/Michael

Avatar billede initializing Nybegynder
13. november 2002 - 21:11 #4
Overvej en anden kategori.