Avatar billede swaco Seniormester
13. november 2002 - 15:21 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke fjerne easy cd ereator

Hej er der en som kan hjælpe mig jeg kan ikke fjerne easy cd creator fra tilføj/fjern programmer det er bacis 5.0 udgaven har prøvet at installere platinium men dette kan jeg ikke før den anden er fjernet
Avatar billede boxe Nybegynder
13. november 2002 - 16:07 #1
Du skal da bare makere "Easy CD Creator" og trykke på knappen "Fjern" !!?!?

Boxe :o)
Avatar billede swaco Seniormester
13. november 2002 - 16:40 #2
Ja det er sådan jeg gør, men kan ikke fjerne den
Avatar billede boxe Nybegynder
13. november 2002 - 16:42 #3
Så fjern den manualt ved at slette mappen fra "Programmer" / "Program Files", installer ASPI driverne om...  Så skulle du godt kunne installere Platinum udgaven...
Avatar billede swaco Seniormester
13. november 2002 - 16:57 #4
hvor finder jeg de aspi driver
Avatar billede boxe Nybegynder
13. november 2002 - 17:52 #5
Avatar billede swaco Seniormester
13. november 2002 - 19:43 #6
helt fint hvilke af filerne skal jeg bruge og hvordan instalerer jeg dem på win 98. der er sørme godt nok mange filer jeg hentede dem hvor du sagde
Avatar billede boxe Nybegynder
14. november 2002 - 07:38 #7
Du skal bare køre "aspiinst.exe", og genstarte PC'en når den er færdig...
Avatar billede swaco Seniormester
14. november 2002 - 22:41 #8
Ok men dette hjalp heller ikke hvad tror du der kan være sket.
jeg syntes det hele er ved at virke mærkelig eller måske jeg har "rodet"for meget med det, har også prøvet at hente en ny installer hos microsoft, og jeg kan ikke instalere basic 5.0 igen
jeg kunne godt prøve at formatere men men jeg har en hel del jeg skal have taget back up af ???
Avatar billede boxe Nybegynder
15. november 2002 - 08:29 #9
Ja. Ellers kan du jo bare bruge Nero Burning Rom i stedet for Easy CD Creator. Det synes jeg også er bedre. Ellers skal du vel nok til at installere det hele om hvis du vil have easy...  :o(

Boxe
Avatar billede swaco Seniormester
15. november 2002 - 11:46 #10
det næste vi snakkede om var netop at prøve nero men det bliver først lidt senere men vi håber at få et eller andet brænder program ind således vi kan tage noget backup
Avatar billede swaco Seniormester
30. november 2002 - 02:09 #11
formatering det hjalp
Avatar billede theranger Nybegynder
17. december 2003 - 17:50 #12
Avatar billede swaco Seniormester
18. december 2003 - 22:32 #13
theranger, det er over et år siden jeg havde dette problem!!!!! tjek dato