Avatar billede morpheus Nybegynder
10. oktober 2000 - 01:46 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ADSL - webserver

Hej Eksperter !

Nu har jeg snart bøvlet længe med opsætningen af min ADSL router (Cisco 677)

Hvordan pokker får jeg routet min ip videre ind i mit netværk ?

Jeg har også hørt at man skal \"flytte\" routerens interne webport ???

HjælP !
Avatar billede maniacdog Nybegynder
10. oktober 2000 - 07:51 #1
Prøv og kast et blik på denne side:
http://www.paikin.dk/adsl-faq.phtml

Det er en uofficel faq omkring Cisco 677 routerne. Der mener jeg at det du søger står.
Det er nogle ret gode sider.
Avatar billede renny Nybegynder
10. oktober 2000 - 08:09 #2
skal du ikke bare bruge routerens ip nummer som gateway i tcp/ip protekollen
Avatar billede renny Nybegynder
10. oktober 2000 - 08:11 #3
det skulle være et svar
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. oktober 2000 - 15:54 #4
Hvad mener du med at få routet din ip videre in i dit netværk?
Avatar billede morpheus Nybegynder
11. oktober 2000 - 14:48 #5
maniacdog >>

Øhh....Det er godtnok til WOL, jeg har CyberCity...

Skulle det have den store betydning ?
Det er jo det samme produkt !

goulduck >>
Ja...Jeg har en ADSL-router, den får en IP af min udbyder (CC)...
Når en eller anden vil i kontakt med min maskine skal routeren vide hvilken IP adresse trafikken fra eks. port 80 skal gå videre til...(NAT)

/Morpheus
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. oktober 2000 - 15:19 #6
Morpheus> hvordan du gør er jo det samme uanset om det er en router fra CC eller WOL.
Men hvis der skulle stå noget med IP adresser så er de jo ikke ens. (jeg mener ikke der er noget med IP Adresser)
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. oktober 2000 - 17:46 #7
Ahhh ... well, kender intet til den router, så mere \"hjælp\" kan jeg ikke komme med... ;)
Avatar billede mrdo Nybegynder
23. oktober 2000 - 09:29 #8
Denne side som CyberCity giver dig en 1-2-3 opsætningsguide til servers bag en cisco 677.
http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/port-forwarding_og_server/home.phtml?link=8

Her er både exempler på opsætning af ftp- samt webserver