Avatar billede vagngart Nybegynder
13. november 2002 - 13:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Autoscroll på tid

Er der en der kender et script/ metode til at få en side til automatisk at scrolle fra top til bund på x antal sekunder - scrollet skal foregå på en jævn og rolig måde. ?
Avatar billede medions Nybegynder
13. november 2002 - 13:45 #1
Det er et JavaScript spørgsmål, så du skal lige flytte spm'et!

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
13. november 2002 - 13:49 #2
Men ellers har du da dit svar her:

http://www.eksperten.dk/spm/192572

//>Rune
Avatar billede vagngart Nybegynder
14. november 2002 - 08:24 #3
Tak for budet Rune ... Men det var ikke lige det jeg kunne bruge.

Problemstilling:

brugeren læser/scroller sig selv gennem en side med tekst og havner herefter på en ny side hvor teksten (i 2 iframe ) automatisk køres igennem på den samme tid som brugeren brugte før, samt på den halve tid.

vagngart
Avatar billede medions Nybegynder
14. november 2002 - 15:30 #4
Det tror jeg ikke er muligt, da du ikke kan registrere på nogen måder at man har fat i scrolleren!

//>Rune
Avatar billede vagngart Nybegynder
14. november 2002 - 16:06 #5
problemet er ikke at finde tiden der er forbrugt på den første side men udelukkende at håndtere tidsindstillingen på side 2.

Det må kunne lade sig gøre :-)
Avatar billede medions Nybegynder
14. november 2002 - 22:36 #6
Sorry, men jeg vil ikke mene det kan lade sig gøre!

//>Rune
Avatar billede vagngart Nybegynder
15. november 2002 - 16:26 #7
Jeg prøver at hitte på noget andet :-)

Men TAK for forsøget
Avatar billede medions Nybegynder
15. november 2002 - 17:47 #8
NP.

//>Rune