Avatar billede widtfeldt Nybegynder
13. november 2002 - 09:59 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

HASTER Virkeligt meget

jEG HAR ET PROBLEM - JEG KAN IKKE SKRIVE ET TYSK Ø. nRÅ JEG PRØVER FÅR JEG KUN DETTE HER : ¨¨O

MEN UDE I DOS KAN JEG GODT.

JEG KØRE MED WIN 95
Avatar billede freeman Nybegynder
13. november 2002 - 10:00 #1
Prøv at slå CAPS LOCK frra :o)
Avatar billede freeman Nybegynder
13. november 2002 - 10:00 #2
og max. 60points for sådan et spg....
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
13. november 2002 - 10:01 #3
Den er slået fra
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. november 2002 - 10:01 #4
..og brug en ordenlig overskrift...
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
13. november 2002 - 10:01 #5
Codepagen er 850, og ude i dos kan jeg godt lave mit tyske tegn
Avatar billede freeman Nybegynder
13. november 2002 - 10:01 #6
Du kan bare kopiere dette ö / Ö med Ctrl+C, og sætte det ind med Ctrl-V
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
13. november 2002 - 10:02 #7
Nej edet kan jeg ikke bruge til noget - jeg skal have det til at funger
Avatar billede jefa Nybegynder
13. november 2002 - 10:12 #8
Tryk på tasten ved siden af Enter med "bølgestregen" (Tilde) på først derefter et o
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
13. november 2002 - 10:14 #9
¨¨o - det er det jeg gør og så kommer det til at se spdanne her ud.
Avatar billede jefa Nybegynder
13. november 2002 - 10:16 #10
Det er fordi du trykker flere gange. Prøv at holde den ned mens du trykker på o
Avatar billede spunk13 Nybegynder
13. november 2002 - 10:19 #11
Du skal ikke trykke to gange på den tast med prikkerne, tryk på een gang på den og så o
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
13. november 2002 - 10:20 #12
¨¨oo¨¨o

¨¨
Når jeg trykker på (tild) tasnen kommer det 2 gange.

JEg har lige sadt et nyt keyboard til, intet hjalp dette.
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
13. november 2002 - 13:30 #13
Jeg trykker IKKE 2 gange. jeg trykker 1 gang.
Ude i DOS virker det fint.
Men under Win virker det ikke.
Avatar billede pbm Nybegynder
14. november 2002 - 08:47 #14
Du er blevet ramt af en tysk virus!!!
Avatar billede fcs Novice
14. november 2002 - 09:10 #15
Widtfeldt>> Hvordan kan det være at du giver point til pbm for et svar der ikke har noget som helst med noget at gøre og at begge brugernavne er tilknyttet samme maskine????? Kommer der ikke en fornuftig forklaring indenfor 1 time deaktiveres begge brugere.

FCS/CoAdmin
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
14. november 2002 - 09:38 #16
Samme maskine - han sider i sammen bygning som mig, og der er kun en firewall - der for er der kun en IP.
Avatar billede fcs Novice
14. november 2002 - 10:06 #17
Du svarer stadig ikke på hvorfor du giver point for et svar som ikke er specielt godt????

FCS/CoAdmin
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
14. november 2002 - 10:11 #18
Fordi det var det svar jeg selv fandt ud af - og da jeg kom på kontoret her i dag, lå dette svar til mig, og det vor jo det. Det er jo ikke lige frem at de andre svar var special gode. Det kunne være dejlig at dem der svare på et spørgsmål - har læst spørgsmålet og de andres svar igennem inden der bliver svaret.

Men det er en vira, som ikke er særlig udbredt i DK, men det er den i DE.
Avatar billede fasfan Nybegynder
14. november 2002 - 10:18 #19
Hvad er navnet på den virus?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. november 2002 - 10:43 #20
Jeg tror ganske enkelt ikke på det er en virus... der FINDES simpelt hen ikke en virus med den payload...
Avatar billede fcs Novice
14. november 2002 - 10:45 #21
Jeg venter spændt på at høre hvilken virus det var.

FCS/CoAdmin
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
14. november 2002 - 11:24 #22
WORM BUGBEAR og JOKE 32 - hedder de
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. november 2002 - 11:29 #23
bugbear har ikke den paryload (http://www.europe.f-secure.com/bugbear/)

joke.32 (joke.win32.russ) er reelt set ikke en virus... og den har i hvert fald ingen payload (http://www.europe.f-secure.com/v-descs/jokewinr.shtml)

kom igen... ;)
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
14. november 2002 - 12:32 #24
Gør hvad du vil - det var det der var skyld i at dette ikke kunne funger. Og så at en anden har prøvet det samme, og kan svare på det, kan da sku ikke være midt problem. Men jeg har et arbejde der skal passes.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. november 2002 - 13:08 #25
Nævnte vira var IKKE grund til dit problem. Det ville være det samme som at påstå, et punkteret hjul er skyld i at din bil ikke kan starte.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
17. november 2002 - 18:27 #26