Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
12. november 2002 - 20:42 Der er 5 kommentarer

Ati Radeon 64ddr vivo

Er der nogen som kan komme med en bedømmelse af dette kort, fk.e hvis du selv har haft det mellem fingrene, eller har hørt noget om det. Det jeg gerne vil vider er om det virkelig skal være så ringe som det er i min pc.

Jeg har en xp 1600; 256 ddr kingston pc2100; 40 gb 7200 rpm ata100 hd; lydkort; ecsk7s5a bundkort; windows 2000 professional dk edition;

Jeg har taget en test i 3dmark benchman test 1024x768x32 og fik sølle "3085" point lige efter formatering af min hd, hvor der kun var installeret windows og alle de nyeste drivere og updateringer.

Jeg fik en anden til at køre en test med den samme pc konfigurationer som mig, lige ud over hans ram var 2x128 sdram pc100 og så med et geforce 4ti 4200 128mbddr. Jeg ved godt man ikke kan sammenligne de to kort, men alligevel fik hans 8890. Jeg undrede mig bare over om det godt kan passe mit kort skal sutte så meget anus!

Håber der er en masse som skriver, i må meget gerne komme med jeres resultat på en benchman test hvis i har løst..

Ps: det er 3d mark 2001 se som jeg har brugt til testen!

jeg fordeler pointene ud over dem som kommer med svar!

100 point!
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
12. november 2002 - 20:43 #1
Pps: det er atis egne drivere som jeg har brugt (ati radeon 7200) det er den som den selv installere.
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
12. november 2002 - 20:43 #2
eller henviser til på deres hjemmeside.
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
12. november 2002 - 21:11 #3
nu har jeg hævet poinene da jeg er meget desperat for at få et/flere svar!
Avatar billede peet-49 Novice
12. november 2002 - 23:24 #4
Det er et meget billigt kort, du har fået der, og ATI er ikke just af de hurtigste. Har næsten samme hardware som dig, dog med et GeForce3 ti200 128Mb ddr, og jeg scorer næsten 11000
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
13. november 2002 - 15:23 #5
det kostede 1900 kr da jeg købte det fra nyt... men jeg har været inde og læse om det på edbpriser.dk se her: http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/anmeldelse_vis.asp?anmeldID=1235

Jeg fatter ikke hvorfor den er så langsom i min... kan det godt ske det er defekt?