Avatar billede intenz Novice
09. oktober 2000 - 22:24 Der er 13 kommentarer og
6 løsninger

Hvad siger i om min side?

Hvad syntes i om http://www.igaming.nu
Vi har omkring 3200 unikke besøgende om dagen og vokser stadig!

Kan i finde på noget der skal ændres???

Intenz
http://www.igaming.nu
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:33 #1
Der var et \"rødt kryds\" på denneher:

http://www7.dimeclicks.com/cgi-bin/getimage.cgi/host?REGION=dimeclicks

men det gik i orden efter første klik. Prøvede to gange mere og så var det ok.

Jeg er ikke meget til spil, giv points\'ene til nogle andre
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2000 - 22:35 #2
hmmm - måske en mailinglise...
Avatar billede snedled Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:38 #3
...den røde overskrift \"submitted by...\" er ikke så let at læse på en blå baggrund

...hmm

•Snedled
Avatar billede winx Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:06 #4
Det er en fed side du har fået banket op.
men den kan da godt blive bedre.
Det er rigtigt hvad sendled siger a den røde tekst ikke passer ind sammen med den blå baggrund.
Så sys jeg også at det lille huld der er mellem den øverste ramme, den med de \"29 gamers online\", og selve indholdet ødelægger siden lidt.
Den farve sammmensætning du har brugt er nu heller ikke særlig fed.
Så sys jeg også at reklame banneret skulle være øverst i rammen og ikke under de 3 kasser.

karakter 8@13

  » WinX
Avatar billede nathan Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:10 #5
siden ser ok ud. men et par forslag til forbedring/ændring
1.Brug en anden baggrund farve stedet for grå evt. prøve med Hex={00,99,CC}
2.En ramme omkring banner. prøve det frem for se om den ser pæne ud. ellers fjern det.
3. hvad med et diskussion forum, som de besøgende kan benytter for udveksle  idéer omkring spil osv.
4. evt. et chat room!.
/nathan
Avatar billede fcs Novice
09. oktober 2000 - 23:15 #6
Generelt en meget flot side, som er lækkert designet. Som keysersoze siger ville et nyhedsbrev ikke være af vejen, samt måske et debatforum. Dette kunne inddeles i emner, som f.eks. generel spil-diskussion, hjælp til at komme videre med et spil, etc.

Generelt er den røde farve ikke god, som de andre også har bemærket, men grøn og gul er gode til at fremhæve tekst.

Den øverste reklame sidder dog midt i interessefeltet, det felt, som øjnene først falder på. Dette er fint fra reklamatørens side, men for brugeren er det lidt irriterende, da man så skal scrolle ned af siden for at finde indholdet.
Avatar billede fcs Novice
09. oktober 2000 - 23:15 #7
Damn, her sidder man og skriver og så er der imens en som kommer med ens \"egne\" forslag. OK, nathan du kom før mig desværre
Avatar billede nathan Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:16 #8
en ting til, som winx siger fjern den aftand med grå baggrund(jeg kan se i bruger 2xenter). den vil give bedre \"look\"

Avatar billede nathan Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:18 #9
fcs> *lol*
Avatar billede nathan Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:29 #10
en ting til, hvad med give lidt afstand mellem rammer og titler (News,Navigation,Recommended sites, Cheats). Rammerne er meget tæt på titler i IE. Men den ser ok ud i NS, til gengæld rammende \"knække\" i den og  ser meget grimt ud i NS ver.6.0

/nathan
Avatar billede powell Nybegynder
10. oktober 2000 - 07:47 #11
Når man kikker på skærmen i 600x800 så er skærmen en anelse for bred. Den ser også her en anesle for stor ud, og der er ikke så smukt.

Indlæsningen er great, farverne og brugeligheden er bare i oreden.

Jeg syntes personligt at grafiken og opsætningen er nydelig, alle kan se hvad der står, i har forskellige markering muligheder hvis man foreksempel er farveblind. Et stort PLUS.
Avatar billede byteripper Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:10 #12
Flot side med god opbygning og pæne matchende farver, men jeg synes at forsiden er for lang og bannerbytte reklamerne er alt for store. Tag hellere at anvende www.bannerbyt.dk

Der viser du et banner på 400x40 pixels.

MVH byteRipper
Avatar billede intenz Novice
10. oktober 2000 - 18:55 #13
Hejsa igen

Jeg har indtil videre ændret dato teksten på nyhederne! hvad syntes i om den nu?

Bannerbytte reklamerne er der fordi de betaler både min serverplads + domæne navn tilgengæld! :)
Avatar billede snedled Nybegynder
10. oktober 2000 - 18:58 #14
Ja, normalt ikke en farve jeg kan li\', men den ser godt ud hér! - Meget federe end den røde!

Jeg ved ikke om din side er på en langtsom server, men kanterne rundt om boxene er langt tid om at komme. - Er det fordi de ikke er optimeret??

/snedled
Avatar billede powell Nybegynder
11. oktober 2000 - 07:49 #15
Den er federe, end de fedeste.

MEN, et problem tror jeg du muligvis har, at den ikke er ret meget browser kompertibel, har lige kørt en test på din side med en Netscape tester og den er ikke super.

http://websitegarage.netscape.com/
Avatar billede intenz Novice
13. oktober 2000 - 15:33 #16
Såå!
Jeg fyrede lige op under det gamle netscape, og så til min gru at det øverste billede kun loadede halvt! Det er ordnet nu!

Jeg er igang med et newsletter, jeg skal lige ordne det helt før det kommer op!

Jeg kiggede i NS 4.6 (tror jeg nok!) Jeg kigger i den nye version senere, skal lige downloade den!

- Intenz
Avatar billede intenz Novice
13. oktober 2000 - 15:35 #17
>> snedled
Måske kan problemet med langsom indload være at vores server havde nogle problemer i går (totalt langsom eller nede)
Eller er serveren bare for langsom

- Intenz
Avatar billede intenz Novice
20. oktober 2000 - 14:42 #18
Det ser ikke ud til at flere vil svare!
Men takker for svarende og de er tilføjet til min To Do liste!

- Intenz
Avatar billede nathan Nybegynder
20. oktober 2000 - 20:34 #19
takker for pointerne!