Avatar billede klenow Nybegynder
12. november 2002 - 18:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kabinet køb af

Hej: Jeg vil investere i et solidt nyt kvalitets kabinet til min "Aldi" PC m. mikro-ATX M/B - P4. Gerne af typen midi og uden alt for meget blæserstøj. Det jeg er også er i tvivl om er, at er kabinetter/psu'er der er beregnet til ATX - automatisk også beregnet til micro-ATX?.. Det er faktisk ene og alene størrelsen det drejer sig om, men ingen grund til at købe kabinet over nettet hvis det er "forkert".. Vær friske og kom med gode tips så jeg kan slippe af med det billige Aldi kabinet

Hilsen fra Morten
Avatar billede donwang Nybegynder
12. november 2002 - 18:44 #1
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
12. november 2002 - 18:44 #2
Et Chieftech er meget godt!

Prøv evt. på deres hp:  http://www.chieftech.com og gå så ind under product -> midi towers

der kan du finde en hel del gode midi ATX towers!

- MvH SilverSand.dK
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2002 - 18:44 #3
Alle kabinetter i ATX format kan tage Micro-ATX og Flex-ATX.

Har du råd vil jeg anbefale http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404577935 (måske er det lidt for stort)

Hvad vil du betale, hvor stort/lille skal det være, og hvor mange drev har du?
Avatar billede donwang Nybegynder
12. november 2002 - 18:51 #5
TAK!
Avatar billede klenow Nybegynder
12. november 2002 - 18:52 #6
Har set på et Chieftec DX-01bl-d midi - ret fedt, og det er rigeligt stort, også set i forhold til Medion kabinettet. Det koster knap en tudse, fin pris til mig. Men er en standard psu i reglen af god kvalitet - den i Chieftec'en er på 340W og rigelig kraftfuld. Tænker nærmere på støjen. Hilsen Morten
Avatar billede kunze Nybegynder
12. november 2002 - 18:52 #7
Chieftec
Avatar billede kunze Nybegynder
12. november 2002 - 18:52 #8
Hmm.. Lugter det her
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2002 - 18:53 #9
høh..selv tak?
Avatar billede donwang Nybegynder
12. november 2002 - 18:55 #10
Lugter?

Få en coadmin til at chekke det! Jeg skal ikke beskyldes for noget!!!
Jeg ved ikke hvorfor jeg skulle have point så hurtigt og hvorfor så amnge!
Avatar billede klenow Nybegynder
12. november 2002 - 18:59 #11
Jeg er ny bruger og skal lige være med. Morten
Avatar billede rasmusd Praktikant
12. november 2002 - 19:01 #12
Avatar billede kunze Nybegynder
12. november 2002 - 23:33 #13
Ok. No problem. Dropper en anmeldelse. :)

klenow > Til en anden gang så ville 30-60 point være godt til dette spørgsmål. Man skal huske på at max. er 200 og det gerne skulle dække de sværeste og mest tidskrævende spørgsmål/opgaver.
Velkommen til.

Mvh
Kunze
Avatar billede klenow Nybegynder
13. november 2002 - 14:17 #14
Jeg siger tak så mycket

Hilsen Morten
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
15. november 2002 - 10:16 #15
jeg syntes du skal vælge thermal take

http://www.studiedata.dk/group.asp?group=211