Avatar billede fetmule Nybegynder
12. november 2002 - 11:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program til at optage video og tage enkelt billeder.

Jeg bruger Windows XP pro, og har et ældre webcam af mærket Creative video blaster Webcam II.
Jeg har kikket på tucows, download.com & Cretives hjemmeside, uden at kunne finde noget software til at optage video sekvenser og tage enkelt billeder.
der udover har jeg også den orginale cd-rom (til win 95), men der sq ik et program til dette ??
Kan nogen give mig et link til et program jeg kan bruge ??
PS: jeg har fundet drivere, og windows xp pro, har også fundet mit webcam.
Avatar billede fetmule Nybegynder
13. november 2002 - 10:37 #1
Jeg har flyttet sp til en anden katagori.
Avatar billede MegaChriss83 Nybegynder
09. november 2010 - 16:36 #2
jeg en ide men den siger jeg ikke her du må adde mig på facebook på det her link:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000102124447
og hvis linket ikke virker så skriv det oppe i.....Der hvor du skriver web adresser