Avatar billede 10m Nybegynder
11. november 2002 - 21:30 Der er 9 kommentarer

hjælp!. Udprintning af formular via internet.

Jeg kan ikke printe en formular ud fra --->http://store-dk.actebis.com/intershoproot/eCS/Store/dk/popup/oprettelse.html<---det er den beregnet til. Kan det ha noget at gører med min printer opsætning!! jeg kan god printe word.doc og andet ud. jeg har prøvet at copier det over på et word.doc men den vil ikke. jeg har så prøvet at fører det over til et *.txt og der vil den godt men så kommer der alt med. nogen der er bekendt med dette fenomen så vil jeg gerne have lidt hjælp:)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. november 2002 - 21:33 #1
hvis du højre-kliker på siden og vælger print kan du heller ikke så?
Avatar billede 10m Nybegynder
11. november 2002 - 21:38 #2
nope den vil ikke noget
Avatar billede boris Mester
11. november 2002 - 21:39 #3
Jeg kan godt printe det.
Avatar billede 10m Nybegynder
11. november 2002 - 21:41 #4
så er det min printer opsætning der er galt med..
Avatar billede 10m Nybegynder
11. november 2002 - 21:42 #5
Hvad kan jeg have gjort galt?
Avatar billede boris Mester
11. november 2002 - 21:43 #6
Hvis du kopierer det over i Word, kan du bruge "indsæt speciel" og f.esk. indsætte det som html.
Avatar billede 10m Nybegynder
11. november 2002 - 21:50 #7
den siger nu efter at jeg har været ind og rode med opsætningerne ----> The printer job failed to complete.
Reason: The system has detected conflicting print settings.
Avatar billede 10m Nybegynder
12. november 2002 - 18:30 #8
jeg har fundet fejlen.. manglede at hente xp driver update<---dumme mig :)jeg lukker her
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. november 2002 - 19:08 #9
så lav et svar og accepter dette.. så er spørgsmålet lukket ;o)