Avatar billede neo86 Nybegynder
11. november 2002 - 20:59 Der er 10 kommentarer

Konsol ????

Hej :)

Jeg har 4000 Kr. Og vil nu gerne have en konsol, men hvilken !!!

En XBOX

En PS2

eller

En Gamecube

Hvilken en mener i ville være "Fedest" at have ?????
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2002 - 21:01 #1
selvom jeg selv har en ps2, vil jeg foreslå en xbox fordi: den kan spille over nettet, den er blevet kåret til den bedste, den er "kraftig" den har rigtig god grafik, den har de fleste gode spil blandt andet Halo, som er fedt(!!!) and so on... altså: Xbox

-Saxe
p.s. bare min mening
Avatar billede thecannmann Praktikant
11. november 2002 - 21:05 #2
Jeg vil også mene Xbox, fordi da jeg så den i NextGame sagde de rimelige fede ting om den + man kan gemme spil på den. Men PS2 kan man se DVD på også har man både en DVD-afspilelr og en spillemaskine. Jeg mener ikke en Xbox kan gøre DVD.
Avatar billede thecannmann Praktikant
11. november 2002 - 21:06 #3
^^SVAR^^
Avatar billede realize Nybegynder
11. november 2002 - 21:06 #4
xbox kan vise dvd hvis man køber en speciel fjernbetjening til den.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
12. november 2002 - 00:24 #5
x box har ethernet stik til adsl og der findes spec keyboard til den så den virker som en pc .
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2002 - 22:29 #6
SÅ ACCEPTER DOG NOGLE ELLER ET AF SVARENE!
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
20. december 2002 - 00:07 #7
>>saxe

nu er det ligsom neo86 der afgør om han kan bruge svaret til noget og om det har hjulpet han,der er kun 1 der har svaret og at skrive :

Fortsat svar: saxe
19/12-2002 22:29:11    SÅ ACCEPTER DOG NOGLE ELLER ET AF SVARENE!

tyder på man kun går efter poingene.

sidder din capslock tast fast ??
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2003 - 10:57 #8
nej jeg hader bare folk der aldrig lukker deres spg! Og hvis han ikke kan bruge svaret (af en eller anden grund) kan han jo bare acceptere sit eget svar
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 10:32 #9
og han har stadig ikke gjort det
Avatar billede virtus Nybegynder
11. marts 2003 - 10:36 #10
Jeg ville klart købe en X-Box, få det chippet og smide en 80Gb Disk i den :)
Perfekt til at ligge sine spil fysisk på X-Boxen istedenfor at slide på Cd´erne.. plus der er minimal load tid.. min kammerat har gjort det med sin.. Det rimlig nemt at gøre selv, eller betale sig fra.. ca 250kr hvis jeg husker korrekt.. Chippen koster ca 600 alt efter kurs og hvilken chip du skal bruge...

Men med eller uden Chip..
X-BOX All the way =)

Peter