Avatar billede vbghost Nybegynder
09. oktober 2000 - 13:48 Der er 21 kommentarer og
5 løsninger

Din mening...

[info]
Link: http://assystem.diz.nu/

[bedøm]
-- Design          --
-- Brugervenlighed --
-- Hastighed      --
-- Andre ting      --

Giv karakter fra 0 --> 13

[Neo.Nova]
Avatar billede zhatten Nybegynder
09. oktober 2000 - 13:52 #1
Design 7@13
Brugervenlighed 7@13
Hastighed 6@13

Jeg kan ikke lide at der er så meget plads i højre side.

- Zhatten

Avatar billede simonthegreat Nybegynder
09. oktober 2000 - 13:55 #2
Design / 8@13
Brugervenlighed / 7@13
Hastighed / 5@13

Jeg syntes også at pladsen i højre side, er enormt overflødig.

- Simon
Avatar billede vbghost Nybegynder
09. oktober 2000 - 13:56 #3
Hvad kan jeg forbedre
Avatar billede vbghost Nybegynder
09. oktober 2000 - 13:59 #4
simon: Siden fylder 21 KB!??
Avatar billede snowball Novice
09. oktober 2000 - 14:03 #5
Design 8@13
Brugervenlighed 8@13
Hastighed 7@13

Som de andre synes jeg heller ikke ret godt om pladsen til højre. Du kunne med fordel rykke det hele ind på midten af siden !

Lige en anden ting: Få lige kigget lidt på dine stave-/slåfejl (ved godt du kun er 15, men der findes noget der hedder stavekontrol!) ;)

Snowball
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:04 #6
10@13 Design
10@13 Brugervenlighed
?sidder ved DSL=0sek? Hastighed

Kan man ikke centrere en side? Det ville gører den noget flottere....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:07 #7
\"Hvis du tro at det er en engangs ..\"
Hmm ... jeg troR at der er en stavefejl ..
Avatar billede vbghost Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:12 #8
centrere.... ahh jeg prøver...
Avatar billede vbghost Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:13 #9
... jeg skrev lortet ca. kl 2 i går...
Avatar billede vbghost Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:14 #10
blev færdig...? og havde ikke tid til at rette... jeg skal jo også i skole??
Avatar billede padde Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:15 #11
-- Design          -- Nydeligt, afstemt, pæn og overskuelig - jeg synes ikke du skal centere siden, men istedet gøre den 1/3 del bredere ... 9/10@13 -

-- Brugervenlighed/Hastighed-- Exellent - god hastighed, nem menu, god farvesammensætning.  10/11@13

-- Andre ting  --  ...teenagere der kan selv, er aldrig at fornægte, derfor: indhold 11@13

dog, som de andre også siger, bør du løbe den igennem med en stavekontrol :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:17 #12

-----------------------------
Kig i features... der finder du en liste over alle mulighederne (fx. zoom på hver pixel...)
-----------------------------

Så har du en link der peger hen på http://home.worldonline.dk/~amir111/aminet/features.htm.htm
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:26 #13
Jeg er smidt op på en kabelforbindelse (1024)
men det tager da alligevel et godt stykke tid...
(Mere end normalt for sider af dit format)
Måske skulle du prøve at lægge siden hos en hurtigere udbyder...
Avatar billede powell Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:30 #14
-- Design          7
-- Brugervenlighed 9
-- Hastighed      8
-- Andre ting      6 - du starter med en gramtisk fejl... (Efter et rigtigt godt \"ferie\"), du har for meget plads ude til højre.

Farverne er fornuftige. Og brugligheden er god.

Avatar billede tommyf Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:59 #15
nomiz>> min 384 kb forbindelse henter det på 1 sek......
Avatar billede denboj Nybegynder
09. oktober 2000 - 15:21 #16
et rigtigt godt \"ferie\"
det hedder altså
en rigtig god ferie

Mange tak pga. du gad at bruge
det hedder
mange tak fordi

når det er 50 år gammle
50 år gamle

problemmet med at bruge den sort/grå baggrund sammen med en scrollbar er at det flimrer når man scroller

download siden tog en krig at hente - hvorfor ved jeg egentlig ikke ? (512 adsl)

ellers er der også lidt med den lyserøde og lyseblå farve i dit cv som ikke passer så godt sammen - og jeg foretrækker altså at smalle sider bliver midter justeret - men det er vel en smagssag

håber du kan bruge det
mvh Denboj
Avatar billede vbghost Nybegynder
09. oktober 2000 - 21:27 #17
ok alle sammen ;) Jeg har nu rettet siden for fejl ;)

skal lige uploade ;)
Avatar billede vbghost Nybegynder
09. oktober 2000 - 21:29 #18
Jeg synes der er MEGET spredte kommentar... ??

Nogle giver 5 mens andre giver 11 ;) men ok...
Avatar billede denboj Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:06 #19
siden er nede nu ?
Avatar billede parazite Nybegynder
10. oktober 2000 - 01:22 #20
Er jeg den eneste, der synes at den aktive baggrund til venstre er skide irriterende? :o) Når at læse ca. 4 ord, før jeg \'liiiiiige skal tjekke hvad faen der sker ved siden af\'.

- Parazite
Avatar billede denboj Nybegynder
10. oktober 2000 - 01:35 #21
parazite - det er fordi du ikke har været længe nok i matrix - jeg ser lækre damer *LOL*
Avatar billede parazite Nybegynder
10. oktober 2000 - 01:39 #22
denboj : *LoL* Hmm... Må bare øve mig så... *Stener siden for VILDT!*

BTW... denboj... har du ICQ? :o)

- Parazite
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. oktober 2000 - 08:27 #23
[bedøm]
10 Design
10 Brugervenlighed
11 Hastighed
9 Andre ting

Forklaring :

Designet er helt i orden, og er meget stilrent! Selvfølgelig kan alting blive bedre.

Brugervenligheden er i top!

Hastigheden er lige præcis som det skal være! Alting hentes på et lynsekund!

Andre ting - Som tidligere nævnt, den aktive baggrund til venstre! Det er det eneste der lige falder i øjnene på én!

Godt skuldret!
Avatar billede vbghost Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:02 #24
Mange tak... for alle dem der gad bruge deres tid på siden ;)

... jeg har valgt at give point til dem der har været ærlige... og ÆRLIGHEDEN ligger ikke i 5 tal, for siden der kører både i NN og i IE, og som fylder små 18-20 KB...? Men ellers...
Avatar billede powell Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:09 #25
En lav karakter tager du åbenmbart som nært kritik, men det er igen om hvordan man ønsker at se det.

Jeg vil sige for at få over 9 hos mig skal den ædergame være noget der rykker tænder ud, ikke noget halvt sjusket med gramatiske fejl.

Ærligheden ligger i at man kan tage i mod den kritik man for og kan håndtere den. Så den sidste kommentar du nettop afyrede er jo reel kritik til dig selv. Ønsker åbenbart ikke at se at der findes reele krtitikere som ikke vil give dig en god karakter for sjusk.

Du skriver at Ærligheden ikke er i et fem tal - men kan det ikke være fedterier der er i et 10 tal?

Så tag den kritik du for, brug den som et redskab, og lær af dine fejl, og det her er en meget stor fejl.
Avatar billede parazite Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:27 #26
powell : Godt sagt! :o)