Avatar billede cyberlox Nybegynder
11. november 2002 - 17:10 Der er 5 kommentarer

Problemer med Opsætning af Webser på Win XP

jeg har et problem. har install IIS på windows XP men tilsynladen virker det ik. nogen der evet kan hjælpe med nogen link til opsætnint af webserver på windows XP
mvh Cyberlox
Avatar billede klaskeren Nybegynder
11. november 2002 - 17:39 #1
tja :D kunne nok være rart at vide hvad der ikke virker :D
men check om du har indstillet hvilken fil browseren skal vise først og hvilken mappe filerne skal findes i... og hvilken IP serveren er på... den skifter ikke selv efter computeren...
Avatar billede cyberlox Nybegynder
11. november 2002 - 17:54 #2
Ja det er ordnet men den jeg kan ik trykker på start, stop, pause. de er bare grå

er der evet et link med opsætning på webserver
fra start til slut. så man kan gå igennem og se hvor fejlen er
Avatar billede savle Nybegynder
11. november 2002 - 18:57 #3
Hvis du starter den inden fra tjenester hvad ske der så, de knaper du siger er grå, er det dem du får frem når du højerklikker på webserveren inden i computeradministration.
Avatar billede sworld Nybegynder
11. november 2002 - 22:24 #4
Avatar billede jjlp Nybegynder
11. december 2002 - 14:31 #5
prøv start -> kør -> cmd og tryk enter

derefter skriv iisreset /start

åben en browser og skriv http://localhost

Det skulle gerne virke