Avatar billede cholm Nybegynder
11. november 2002 - 14:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Partnerskaber

Jeg søger nogle links til virksomheder der tilbyder partnerprogrammer til andre websites på den måde, at man kan sælge den givne virksomheds varer/ydelser via sin egen hjemmeside.

Jeg ved at amazon.com og bookland.dk tilbyder den slags ting, men der må være andre virksomheder der satser på dette.

/cholm
Avatar billede dna Nybegynder
11. november 2002 - 14:56 #1
www.tradedoubler.com - de har en del af de programmer i deres bannernetværk!
Avatar billede giang Nybegynder
11. november 2002 - 14:56 #2
Hvad med danban, tradedoubler, reklamenet osv.?
Avatar billede cholm Nybegynder
11. november 2002 - 15:05 #3
Det var nu egentlig ikke deciderede affiliateprogrammer jeg tænkte på, men mere en mulighed for at kunne sælge en given virksomheds produkter i eget navn, og derefter videresende ordren til den givne virksomhed.

/cholm
Avatar billede dna Nybegynder
11. november 2002 - 19:56 #4
ahhh... dunno then! :-)
Avatar billede jonsey Nybegynder
20. november 2002 - 02:20 #5
Hello  Cholm...

hvor meget vil du have (profit) og produkter ?  skirv til mig

jonas@sideware.dk
Avatar billede cholm Nybegynder
27. november 2002 - 21:33 #6
.