Avatar billede reaper Nybegynder
09. oktober 2000 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Licenser

OK, forestil dig at du skal finde ud af hvilke licens krævende programmer der er installeret på omkring 80 maskiner
Jeg vil gerne høre om der er en nem måde at gøre det på, eller bare en måde der er hurtigere en at gå en maskine minutiøst igennem, jeg har ingen programmerings erfaring så hvis i vil foreslå det skal jeg have det skrevet for mig.
Avatar billede powell Nybegynder
09. oktober 2000 - 11:46 #1
Hvis du ønsker en mageligtilbage lænet udgave af at udføre dit arbejde, så kunne det måske gøres fra en computer, hvis du pkt. 1 har adgang til brugerens filer. En anden kunne være at du fik registreringsdatabase tilgang, og kikkede her.
Avatar billede slashman Nybegynder
09. oktober 2000 - 11:49 #2
Der findes adskillige standard programmer der gör dette. I netvärkslogin scriptet scannes hver maskine f.eks. ugentligt. Programmet genkender selv alle almindelige applicationer. De fleste större virksomheder bruger dette.
Avatar billede slashman Nybegynder
09. oktober 2000 - 12:01 #3
Se f.eks her en test af 5 forskellige programmer :
http://www.nwfusion.com/reviews/0531rev.html