Avatar billede pri Nybegynder
11. november 2002 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Combobox med flere kolonner

Jeg skal bruge kombobokse hvor jeg viser både et id og beskrivelsen.
Hvilken control kan benyttes og hvordan?
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
11. november 2002 - 10:37 #1
Hvis du vil have det som en rulleliste a la combo boks, så skal du have fat i tredjeparts produkter. Standard Combobox kan ikke gøre det.

Alternativt, så lav opslag via en knap, der viser et grid med de poster, der kan vælges mellem
Avatar billede pri Nybegynder
11. november 2002 - 10:48 #2
Hvis jeg bruger access så ligger det jo standardmæssigt der, så måske MS har det liggende på deres hjemmeside ellers - Kender du et tredjeparts produkt du kan anbefale.
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
11. november 2002 - 10:50 #3
Access har det gennem Forms, men den kræver Office installeret og må ikke distruberes.

Vi har selv brugt Infragistics DataWidgets, men er på vej væk fra rullelisteløsningen og laver opslag via et grid, som jeg skrev.