Avatar billede keldc Nybegynder
11. november 2002 - 06:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

musik.

hej  er der nogen der vil fortælle hvordan man sender en musikfil.
Avatar billede znipestar Nybegynder
11. november 2002 - 07:46 #1
ligsom du sender enhver anden fil.....
Tryk på "vedhæft fil", og derefter vælge den musik fil du nu ønsker at sende.
Avatar billede swasper Nybegynder
11. november 2002 - 07:47 #2
Den kan du sende på mange måder, du bliver nok nødt til at uddybe dit spørgsmål lidt?!
Avatar billede keldc Nybegynder
11. november 2002 - 07:53 #3
jeg bruger paltalk hvor man kan snakke og spille musik det er der jeg gerne vil sende en musikfil
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. november 2002 - 09:17 #4
Hvis du kan sende en zip fil via paltalk, så kan du også sende en musikfil.

/per
Avatar billede swasper Nybegynder
11. november 2002 - 09:20 #5
Nu har jeg aldrig brugt på programmet, men her er der et link til en guide til hvordan man sender filer i paltalk:

http://www.paltalk.com/paltalk10/Support/usingpaltalk/filetransfer.htm

Den er fra den officielle paltalk side.
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
11. november 2002 - 14:16 #6
Er det lovligt?