Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 22:07 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Malwaren er over mig...hvad nu?

hejsa ...

Jeg har fået denne >> malware.BKDR.Misnomer.a på min computer.

JA JA ...jeg var på de sider hvor der er nøgne damer (Jeg er jo en

mand!!!)

Mit problem er at jeg ikke kan fjerne lor...skidtet og ja jeg har

prøvet AD-AWARE, WIDOWS WASHER OG HOUSECALL samt flere online antivirus

sider. Denne (HOUSECALL) fjener da også skidtet men efter en ny opstart

er den der igen.

Hvad fanden gør jeg min kone kommer hjem imorgen eftermiddag og hun vil

helt sikkert spille på tv2 ...hun kunne måske finde ud af hvor jeg har

været er der ikke nogen der kan.... (HJÆLP HJÆLP!!!) hjælpe mig??

Jeg ved ikke om det er nok point JEG GIVER GERNE FLERE!!!!
Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 22:09 #1
Det skal lige siges at den er kommet på computeren selv om jeg har norton firewall 2002 sat på!!!
Avatar billede perj Nybegynder
10. november 2002 - 22:10 #2
Få appetitten ude - spis hjemme;-)
Avatar billede loonz Nybegynder
10. november 2002 - 22:13 #3
Er det det rigtige navn du har fået fat i? Synes ikke lige, jeg kan finde noget om den...
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. november 2002 - 22:17 #4
gå her ind

http://vil.nai.com/vil/default.asp

og søg på BKDR der er en del med den extention og ingen af de andre giver resultat. find den der passer bedst og læs removal instruktion

Jeg kan ikke deep linke direkte til den relevante
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. november 2002 - 22:18 #5
Da det ofter er af trojanertyper, så prøv at scanne her http://scan.sygate.com det kunne give noget
Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 22:28 #6
buffer>> jeg prøver lige
Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 22:42 #7
loonz>> ja det er det navn HOUSECALL giver mig
Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 22:44 #8
men er det ikke for dårligt at norton firewall ikke fanger den...det er sgu da lige præcis så noget den SKAL fange er det ikk?
Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 22:48 #9
bufferzone>>> scan.sygate.com scanner og scanner men den finder vist ikke rigtig noget....??

Men scanner jeg med HOUSECALL bliver den fundet lige med det samme
Avatar billede werd Nybegynder
10. november 2002 - 22:51 #10
et godt råd til en anden gang! - norton duer bare ikke!!
Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 22:54 #11
werd>>>  det er jeg efterhånden også kommet frem til eller også bruger jeg norton forkert for norton antivirus 2001 finder nimdaen
men kan IKKE clear den...det har jeg også været ude for
Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 22:56 #12
Jeg SKAL have fundet en kur inden imorgen eftermiddag!!!

Jeg laver lidt sjov med det lige nu men... dette er MEGET alvorligt
for min kone bliver MEGET sur
Avatar billede rathan Nybegynder
10. november 2002 - 23:01 #13
bufferzone>>> det er ligesom om at scan.sygate.com er gået istå!!!
hvad nu???
Avatar billede perhaps Nybegynder
11. november 2002 - 00:51 #14
Hvis du ikke kører XP så prøv at downloade F-Prot som kører fra dos. Den fjerner nogle gange noget som de andre ikke kan. htttp://www.avirus.dk
Husk at opdatere virusscanner og windows.Disse pornosider som lægger sig som startsider er noget af det sværeste at komme af med.
Avatar billede perhaps Nybegynder
11. november 2002 - 00:52 #15
Avatar billede anje Nybegynder
11. november 2002 - 03:52 #16
prøv at se her:  http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=BKDR_MISNOMER.A
Håber at dette kan løse dit problem rettidigt ;-)
Avatar billede rathan Nybegynder
11. november 2002 - 10:35 #17
ANJE>>>  Hvor fanden har du været i hele mit liv...kom og og få et kys!!!!
JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Du skal have pointene....
Den (malwaren) hænger fast i msofficer...efter en afinstalletion af denne findes malwaren ikke mere!!!
I andre tusind tak for hjælpen.... ANJE kom nu og få det kys!!!
Avatar billede anje Nybegynder
11. november 2002 - 11:47 #18
Takker for point, og er meget glad for at kunne hjælpe, selvom jeg ikke har erfaring på det område ;-)