Avatar billede martingreen Nybegynder
10. november 2002 - 19:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger program

Hejza..

Jeg søger et program.. Der skal kunne virke som en kalender, starte et program op og slukke pcen på et bestemt tidspunkt, som jeg selv styrer.. Helst freeware..
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 19:14 #1
der ligger da et program i windows, der kan starte programmer på et af dig angivet tidspunkt, under tilbehør og systemværktøjer og så hedder det planlagt opgaver
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. november 2002 - 19:20 #2
questis: Men den kan du vist kun starte et program, jeg tror ikke du kan slukke computeren
Avatar billede initializing Nybegynder
10. november 2002 - 19:22 #3
Så finder du bare en lille .BAT fil der lukker compueten når man åbner den og så sætter Windows programmet til at køre den.

Det kan sikekrt findes på www.google.com eller www.download.com

-Martin
Avatar billede martingreen Nybegynder
10. november 2002 - 19:22 #4
hvor kan jeg finde det, så jeg kan prøve det
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. november 2002 - 20:41 #5
martingreen: læs hvad initializing skriver, prøv på www.google.com / www.download.com
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. november 2002 - 20:48 #6
initializing: Jeg tror faktisk ikke at der er nogen bat kommandore for at lukke computeren, kan i hvertfald ikke finde det i den bog omkring det, jeg har.
Avatar billede martingreen Nybegynder
11. november 2002 - 08:08 #7
jeg har fundet et program der kan lukke computere ned og jeg har et program der kan starte et program op, men jeg vil gerne ha et program i stedet for 2.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. november 2002 - 09:29 #8
Du opretter en opgave som questis siger, som åbner det program du gerne vil åbne. Bagefter opretter du en opgave som kører dit lukke program
Avatar billede martingreen Nybegynder
11. november 2002 - 09:41 #9
ok.. jeg har fundet ud af det.. fandt et program ved navn shutdown.exe, så problemet et løst.