Avatar billede congame Nybegynder
10. november 2002 - 18:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Formaterings Problem

Efter at jeg har formateret har det resulteret i et mindre problem.(det formaterede drev er c:)

Jeg har to partitioner, (c:)en partition med windows på og (d:)en partition med alle mine filer.
Problemet opstår da jeg før formateringen havde valg at min dokument mappe (Altså den standard dokumnet mappe windows opretter) skulle ligge på d: istedet for c:.

Det der så sker er at windows ikke vil lad mig benydte de filer der ligge på d:, da windows siger at de tilhøre en anden bruger og at jeg ikke har nogen autoritet til at bruge filerne

Hvad gør jeg ???
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. november 2002 - 18:17 #1
lav en ny mappe på d og flyter filerne evt?
Avatar billede congame Nybegynder
10. november 2002 - 22:26 #2
Ja det var også mit eneste bud, men der må da være en anden måde at gøre det på.

Anuseren-> hvis der ikke kommer andre kvalificerede bud giver jeg dig point alligevel
Avatar billede cycojugi Nybegynder
11. november 2002 - 00:42 #3
Hvis du er logget ind som Administrator skulle du jo have rettigheder til det du har lyst til...
Avatar billede congame Nybegynder
11. november 2002 - 10:38 #4
cycojugi -> Ja det skulle man tro men jeg var jo også administrator før jeg formaterede, og det har nok noget med det at gøre, men det kunne være fint hvis der var nogen det viste hvor jeg kan ændre på disse rettigheder
Avatar billede congame Nybegynder
11. november 2002 - 14:45 #5
Jeg lukker altså lige det her spørgsmål, men jeg opretter et nyt bag efter.
Nu skal jeg seimpelthen have nået respons, som der virker
Avatar billede anuseren Nybegynder
11. november 2002 - 15:14 #6
tsk tsk tsk
Avatar billede congame Nybegynder
11. november 2002 - 15:58 #7
hvad er det tsk betyder