Avatar billede carsten08 Nybegynder
10. november 2002 - 16:33 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

aimbot counter strike

hej!

jeg har hørt lidt om aimbot eller autobot til Counter strike...
hvad gør den helt præsist og hvor kan den downloades?
Avatar billede initializing Nybegynder
10. november 2002 - 16:35 #1
Den aimer for dig og du blvier banned på alle servere. Så bare glem det!
Avatar billede initializing Nybegynder
10. november 2002 - 16:38 #2
Og hvis du blvier banend nok gange ryger dit WONID på WON's banlist.. Dvs. du skal købe nyt CD-KEY..
Avatar billede carsten08 Nybegynder
10. november 2002 - 16:38 #3
men kan den bruges på lan game?
Avatar billede initializing Nybegynder
10. november 2002 - 16:39 #4
Hjælper dig ikke med det og HÅBER heller ikke at andre gør...

LÆR SPILLET UDEN SNYD!!!
Avatar billede mewsw Nybegynder
10. november 2002 - 16:42 #5
Jep,, Kun tåber snyder i CS.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
10. november 2002 - 16:43 #6
HALLO? j ghar da ikke tænkt mig at bruge den på nettet! je gville bare prøve hvad det var! og er det egentlig ikke mit eget problem hvis jeg blir banned???
Avatar billede initializing Nybegynder
10. november 2002 - 16:44 #7
Er ligeglad med om du skal ruge det On elelr Offline.. Du får ikke hjælp af mig (og nok heller ikke andre) Demd er har lavet Cs vil jo ikke ha' at du bruger det snyd.. Offline eller Online for den sags skyld..
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
10. november 2002 - 16:47 #8
Du er da dummere end lort hvis du vil snyde... du lærer intet..
Du bliver kun dårligere... og vil så forsætte med at snyde !
TaBeR ! n00b...

/*DayLight @ #Daylight.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. november 2002 - 16:47 #9
slap dog af og lad være med at spame drengens spørgsmål..
Hjælp ham eller lad vær. Er det ik det eksperten handler om...!

--> HB5v6
Avatar billede carsten08 Nybegynder
10. november 2002 - 16:51 #10
jeg syntes lige i skulle slappe lidt af! jeg ville faktisk bare prøve det! ikke være en cheater der snyder over alt og hele tiden!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. november 2002 - 16:52 #11
men det er rigtig... det er noget pis:

http://www.counter-strike.ru/art/c-crap/aimbot.html

--> HB5v6
Avatar billede mewsw Nybegynder
10. november 2002 - 16:58 #12
Ved du hvad carsten08,, bare brug det og alt det snyd du kan komme til,,det eneste jeg håber er at du bliver taget i det. Man bare det at du tænker at på at prøve det, gør at du ikke har fattet spillet, og er med til at ødelægge det for andre.
Avatar billede arkham Nybegynder
10. november 2002 - 17:01 #13
nej.. han ska skuda ikke bare bruge alt det snyd han vil!.. og så vi håber han bliver taget.. HAN SKA SLET IKKE BRUGE DET!.. Det ødelægger spillet for ALLE..
og hvis du vil cheate i lan.. så sæt dog den inbygget aimbot der er i server settings på.. altså så awp´en aimer selv.. hvis dine venner ikke kender den.. ka du jo bruge den..og stadig pisse dem af.. hvis det er det du mener du vil bruge en aimbot til...
Avatar billede carsten08 Nybegynder
10. november 2002 - 17:03 #14
jeg HAR fattet spillet! jeg HADER selv snydere og kunne ALDRIG finde på at snyde mens jeg spillede mod andre... jeg ville KUN prøve sådan en aimbot og for at ikke genere andre der spillede CS ville jeg prøve den på LAN dvs mod botter!
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2002 - 18:15 #15
tsk tsk...

Spillede mod en der havde wallhack installeret igår - arghh :(
Avatar billede congame Nybegynder
10. november 2002 - 18:30 #16
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2002 - 19:37 #17
congame> tsk tsk... Dit link suger for vildt - der er jo intet at hente.
Avatar billede congame Nybegynder
10. november 2002 - 20:42 #18
ups forkerte link. her er det rigtige
http://www.angelfire.com/art2/pudgymonkey/newdownloads.htm
Avatar billede carsten08 Nybegynder
10. november 2002 - 21:09 #19
tak congame! endelig en der kan finde ud af et ordentigt svar! som tak for du 50 points!
Avatar billede prikmus Nybegynder
08. juli 2003 - 15:27 #20
Hold da op hvor er i da for meget og høre på, i kan da bare svare på det der bliver spurgt om ellers kan i da bare lade være med at svare....
Avatar billede stofuz Nybegynder
17. marts 2004 - 15:32 #21
hehehe jeg hae selv brugt aimbot som lille og ting men i dag er jeg pro og er i clan med MindLink som er et af danmarks største talenter for CS men jeg blev da ikke dårligere af det men bare banned fra en masse servere !....... ikke fedt men jeg lærte da og game uden !
Avatar billede husum94 Nybegynder
02. januar 2011 - 21:26 #22
Darkcheats.org
Tobys.dk/cs

det er UMULIGT  at snyde i css nu om dage
der er endten VAC eller KAC ban.
KAC banner alle scripts og VAC alle andre cheats/hack
men du kan dog hacke offline uden at blive VAC eller KAC
banned
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2011 - 21:46 #23
Man kan bare spille på en usikret server, så det er stadig muligt at snyde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2011 - 21:47 #24
Men nu er spørgsmålet her jo ældgammelt, så det er CS 1.6 der er tale om!

:)
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
02. januar 2011 - 22:07 #25
Jeg har noget gammelt hack liggende på min server: http://beta.nectioon.com/other/hfdghbgwfdsjhgdgs/ det kan være du kan bruge det?