Avatar billede chanfan Nybegynder
09. oktober 2000 - 09:19 Der er 5 kommentarer

Backup af Exchange

Jeg har installeret Veritas Backup Exec v8 med Exchange option på en NT4. Ved backup af mailboxes kommer følgende fejl (ved alle mailboxes!):
- - - -
Directory ?Salg?Common Views was not found, or could not be accessed.
None of the files or subdirectories contained within will be backed up.
^ ^ ^ ^ ^
- - - -
Der er servicepack 3 på Exchange med dansk skabelon. Og, JA, jeg kan godt se mailboxene fra backupprogrammet. Services logger på med en account der har de nødvendige rettigheder.
Any ideas ???
Avatar billede svenderik Nybegynder
09. oktober 2000 - 09:23 #1
Hmmm

- To infalds vinkler. Læg den den sidste services
  pack på. Vi er oppe på sr6a

- Du har ikke fortalt hvor exchange har sine data liggende. Eller også har du angivet det forkerte katatalog

MVh
Svend Erik
Avatar billede chanfan Nybegynder
09. oktober 2000 - 09:30 #2
På denne server kører jeg SP5. Jeg har 2 andre servere der kører henholdsvis NT4/SP6 og W2K/SP1 og de giver samme problem. Problemet er der ikke med BE v7.3.
Avatar billede svenderik Nybegynder
11. oktober 2000 - 13:01 #3
JEg kom lige i tanker om en til. Er den accunt du bruger til backupexe medlem af admin gruppen.
Alternativ skal den accunt du bruger til backupexe have lov til at komme i alle exchange kataloger.
MVH
Svend Erik
Avatar billede chanfan Nybegynder
11. oktober 2000 - 13:04 #4
Jeg har prøvet alle de ting der er beskrevet på veritas.com, bl.a. den du nævner dér, men uden held. Jeg har nu installeret v7.3 istedet og den spiller bare. Jeg vælger at tro der er et problem med v8, jeg havde jo samme problem på mange forskellige servere.
Avatar billede finnras Nybegynder
09. november 2000 - 18:10 #5
Jeg bruger Veritas Backup EXEC v.8.0 til vores Exchage Server 5.5 SP3. Uden problemer.
Har du ændret i service-account til Backup-Exec, de servere jeg har istalleret det på spiller bare?