Avatar billede renefisk Nybegynder
10. november 2002 - 15:15 Der er 1 kommentar

PCTV

Hejsa, jeg har et spørgsmål om at jeg har et tv kort i min puter med fjernbetjening, men jeg kunne godt tænke mig at have en fjernbetjening til min winamp nogen der ved og man kan lave et eller andet så den virker til winamp i stedet for til mit tvkort??
Avatar billede daimidude Nybegynder
13. november 2002 - 20:52 #1
Det kan du sagtens lave. Det kæver blot at du redigerer i profiles.ini, dvs. det script som fjernbetjeningen bruger.
Du kan se i manualen til fjernbetjeningen, PCTV Remote, hvordan man gør.