Avatar billede punnishment Nybegynder
10. november 2002 - 12:49 Der er 21 kommentarer og
4 løsninger

Anbefaling af godt webhotel

Jeg har brug for nogle anbefalinger af nogle webhoteller.

1. Prisen må ikke være alt for dyr
2. Jeg skal bruge en meget høj oppetid, da jeg skal køre en firma hjemmeside med online bestilling med levering 1 times tid senere
3. Mail-serverne skal være i top stand (disse servere skal have en ligeså høj oppe tid som webserverne) - da bestillingerne køres over mail
4. Det skal mindst understøtte ASP, ASP Mail kompomenter, Acces og MySQL Database
5. Det skal have en høj hastighed

Hvilken (billig) webhotel passer til disse kriterier?
- BEMÆRK billig i parantes, dvs. det behøves ikke være billig, men helst!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. november 2002 - 12:51 #1
jeg bruger selv www.wannafind.dk, jeg ved ikke hvordan deres aspservere kører, men jeg har kun gode erfaringer med linuxserverne (oppetid/support osv.)
Avatar billede imjustme Nybegynder
10. november 2002 - 12:54 #2
www.scannet.dk - Nogle af danmarks bedste webservere/hoteller ...

De er så stabile at man tror det er løgn..

www.scaonnet.dk <-  så går du ikke forkert
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 12:55 #3
Jeg kører med wannafind.dk, på deres luxus hotel, har har stort set ikke oplevet at de har været ned, det er så sjældent.... kanont hotel og kanon support

mvh.
Questis.dk
Avatar billede cholm Nybegynder
10. november 2002 - 12:55 #4
Jeg er simpelthen for nysgerrig til ikke at spørge om hvad det er du skal sælge siden, at det skal leveres 1 time efter bestillingen...:-)

/cholm
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 12:57 #5
pizza :-)
Avatar billede neteffect Nybegynder
10. november 2002 - 13:05 #6
Jeg bruger også wannafind.dk luxushoteller m. asp. Jeg bruger JMail komponenten.
- Christian
Avatar billede thomasdb Nybegynder
10. november 2002 - 13:36 #7
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. november 2002 - 13:37 #8
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 13:39 #9
Jeg startede med wannafind, men blev lidt træt af at man er bundet på hænder og fødder hvad angår programeringsprog. Flyttede derfor til www.adactive.dk som simpelhen understøtter ALT og deres support er helt i top, ligesom deres oppetid

/0ffline
Avatar billede punnishment Nybegynder
10. november 2002 - 13:51 #10
Scannet.dk virker til at være dyr, men jeg tror gerne man får hvad man giver

Wannafind.dk ser ud til at være en fornuftig løsning. Jeg regner med at bestille en luksus suite med MySQL som <tilvalg> dvs. det kommer til at koste 69 pr. md..... er det det værd?

Wenglobe.dk er for dyr

Gullestrup.dk dyr, da mit MySQL database forbrug sikkert vil være stort

Adactive.dk lyder også til at være fornuftig...

Hvilken skal jeg vælge, og kender i andre (ik for dyr)?
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. november 2002 - 13:55 #11
Hvad med at vælge cliche.dk hvis du vil havde det gratis?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
10. november 2002 - 13:57 #12
http://www.hosting2.dk/ > Det bedste jeg har prøvet !
Avatar billede styled.dk Nybegynder
10. november 2002 - 13:57 #13
svar
Avatar billede punnishment Nybegynder
10. november 2002 - 14:21 #14
der er mange dårlige rygter om cliche.dk her på eksperten.dk

Også tror jeg ikke man får mere for pengene end man giver (1 kr pr md. hvor højt tror du de prioriter hvert enkelt kunde?)
Avatar billede punnishment Nybegynder
10. november 2002 - 14:22 #15
forresten, hvorfor har du ikke skrevet din egen på bacardil...?

Lever den ikke op til de kriterier jeg har angivet?
Avatar billede scz Nybegynder
10. november 2002 - 14:23 #16
www.buydomains.dk

De har flere forskellige løsninger du kan vælge imellem. Både NT og unix hosting. Jeg har ikke oplevet problemer med dem indtil vidre, deres mail køre udbekladligt.
Avatar billede scz Nybegynder
10. november 2002 - 14:23 #17
svar.
Avatar billede scz Nybegynder
10. november 2002 - 14:25 #18
Det skal også lige siges til www.buydomains.dk at de har en meget god service. Jeg sendte en mail til dem, fik svar indenfor 5 min. (en lørdag aften ved en 1800 tiden)
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. november 2002 - 14:29 #19
punnishment>jo www.web-sale.dk ;o) Dog kan vi først havde et domain klart mandag kl. 11, men det er der ikke andre der kan gøre hurtigere *S*
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. november 2002 - 14:30 #20
Det skal også lige siges at buydomains.dk er blivet yderst ustabile (webserver) i forhold til hvordan de var for 1 år siden
Avatar billede scz Nybegynder
10. november 2002 - 14:41 #21
bacardil: hmm det kan jeg ikke bekrafte eller afbekrafte endnu, da jeg først lige har bestilt et webhotel ved dem.
Har før kun brugt deres mail og DNS service.
hvis det køre helt af H til, ja så skifter jeg bare tilbage til min gamle host, en af mine venners linux box :)
Avatar billede proboss Nybegynder
10. november 2002 - 20:45 #23
hvad med at prøve www.secnet.dk kanon service og kanon oppe tid
Avatar billede hsm Nybegynder
10. november 2002 - 20:50 #24
Så er der jo EuroTrust http://www.securehosting.dk/dk/index.php
Dem har jeg anvendt i flere år (tidligere Digiweb.dk) og aldrig haft problemer.
Avatar billede punnishment Nybegynder
10. november 2002 - 23:18 #25
Jeg tror valget bliver wannafind.dk

kan jeg få lidt flere kommentar om erfaringer med dette hotel (hastighed, oppetid, support....)?