Avatar billede lakke Nybegynder
08. oktober 2000 - 23:50 Der er 37 kommentarer

Rullende kaffekop

Jeg har lige fået ny pc og der kommer hele tiden en kop en fra venstre, den er for at sige det pisse irreterende. Jeg vil blive over glad for hvis nogle kunne sige mig hvordan jeg for den fjernet. Jge har fået afvide at det er svært ?????
Avatar billede gozar Nybegynder
08. oktober 2000 - 23:54 #1
he he.. man køre sq da også det hele på eksperten*g*
Avatar billede driis Nybegynder
08. oktober 2000 - 23:57 #2
Øh.... Dén skal vi vist lige have igen...

Hvornår præcist kommer omtalte kaffekop - under opstart eller hvad?

Det lyder *meget* mystisk at en ny PC skulle gøre noget så underligt - men der er selvfølgelig altid muligheden FORMAT C: - det er den mest nyttige kommando, der findes i DOS ;-)
Avatar billede stp Nybegynder
09. oktober 2000 - 00:03 #3
Der må være en der laver pis med dig.
Prøv lige at se hvad for programmer du har kørende i baggrunden.
Avatar billede psycosis Nybegynder
09. oktober 2000 - 00:04 #4
Ja det har jeg oxo lige tænkt på...... der er da sikkert et skjult program der starter op hver eneste gang du starter Pc\'eren....
Avatar billede driis Nybegynder
09. oktober 2000 - 00:06 #5
Prøv at kigge i msconfig, hvilke programmer, der bliver startet automatisk ved boot.
Avatar billede nopper Praktikant
09. oktober 2000 - 07:23 #6
Jeg mener at løsningen ligger enten i temporary internet files eller i windows temp,hvis du tømmer disse to mapper,så forsvinder dit problem.Det er en form for animeret screensaver.
Avatar billede frossen Nybegynder
09. oktober 2000 - 08:10 #7
Jeg synes de fleste af de her posts er latterlige, de eneste gode er: Format c: men da computeren er ny tror jeg ikke du skal starte med det, PRØV at kikke i startmenuen tryk kør skriv msconfig !!!
Avatar billede groggy Nybegynder
09. oktober 2000 - 09:18 #8
driis & frossen >> Format c: bør altid være den absolut sidste udvej. Specielt med en ny PC!!!

Lakke >> Som der også bliver sagt så prøv at kigge i msconfig filen. :)
Avatar billede powell Nybegynder
09. oktober 2000 - 11:52 #9
Kommer denne kaffekop inde på skærmen eller uden for skærmen. Er det den sidste, så bed din kæreste om at komme ind fra højre med koppen istedet for, vi kan desværre ikke hjælpe dig med de problemmer der evt. ellers kan opstå, hvis det er inde på skærmen så fjern det program som kører, dette kan ses enten i den nederste bar helt ude til venstre ellers kik i de programmer der er aktive og bliver evt. kørt under start.

Kan man klikke på kaffekoppen? hvis ja, så kik på denne menu for at se om den kan slås fra der.
Avatar billede sen8or Nybegynder
09. oktober 2000 - 12:30 #10
...sidste, så bed din kæreste...

Sjovt!

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:33 #11
Jeg var godt nok ved at kløjs i morgenkaffen, da jeg læste indlægget...
\'der kommer hele tiden en kop en fra venstre\'

det er nok bare mig der er underlig :)
Avatar billede powell Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:41 #12
Jeg mener stadig at det må være en fed service!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:44 #13
måske skulle man få kæresten til at komme med en kaffekop fra siden af skærmen, hver gang man starter pc\'en.. jowjow :)
Avatar billede powell Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:46 #14
Hvordan lærer man dem det? er det en spevial hardwarekonfiguration eller hva?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:52 #15
pigerne? Du skal implementere et stykke kode der lyder som følger:

<GIRL>
<remove==?\"svigermor\">
<add==?\"coffee\" get==?\"coffee\" oncommand>
<mod==?\"breastsize,from==?\"\",newsize==?\"90\">

og sådan gøres det bare hele vejen igennem, dette skriver du ned på et stykke papir, lader pigen spise det, og rebooter hende.
Avatar billede powell Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:56 #16
Kanon, er igang med koden, håber at HW\'eren kan klare alle de informationer! hehe
Avatar billede sen8or Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:58 #17
Hejsa Gauntlet,

Nå har hun spist det men jeg kan ikke finde \"reboot\"?

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede rfogh Nybegynder
09. oktober 2000 - 15:07 #18
Er det ikke bare fordi computeren har JAVA-understøttelse :o)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:04 #19
sen8or: for at reboote hende, skal du bruge følgende:
* 1 stk stor hammer
* 1 ds lugtesalt

Først banker du hende i hovedet med hammeren (pas på ikke at slå for hårdt - det er dokumenteret af visser versioner af Girl© Crasher når styrken af hammerslag, overskrider hovedets bristepunkt).

Derefter giver du hende lugtesalt.
Hvis hun vil køre ScanDisk så byt hende ud med en nyere model.
Avatar billede lakke Nybegynder
10. oktober 2000 - 13:21 #20
Jeg prøver at se det vil lige tage et stykke tid, da det ikke er på min pjutter.Men det er sandt, med den skide kaffekop der kommer ind, og vi kan simpelthen ikke finde ud af hvor programmet ligger, den kommer hver 5. min eller noget i den stil. Og det kunne sku´ da være er der er penge i det program der er ved at blive udviklet på mit spørgsmål :-)
Avatar billede lakke Nybegynder
10. oktober 2000 - 13:22 #21
Og jeg vil helst undgå format c
Avatar billede kvanque Nybegynder
10. oktober 2000 - 17:00 #22
Hvis den kun kommer når du ikke arbejder er det nok en pause skærm, den kan slås fra under kontrol panel.
ellers er det en form for drille virus prøv følgende:
1. tryk ctrl + alt + delete og se om der skulle køre et suspect program som \"coffecup\" eller \"cup\" hvis der gør det, marker programmet og vælg afslut job, ellers prøv at kontakte dem du har købt computeren fra.
Hvis du finder programmet under ctrl + alt + delete skal vi også lige sætte det til at holde op med at starte.
det gøres på forskellige måder afhængi af hvordan det startes prøv disse metoder:
1. tjek om programmet ligger i i mappen \"start > programmer > start \" hvis det gør det:  højreklik på start og vælg ÅBN gå ind under start og slet genvejen .
2. sæt din windows cd i cd-rom drevet og søg på den efter programmet \"poledit\" kør og vælg \"admin.adm\" som skabelon det .
Vælg nu \"åbn registreringdatabasen\" i menuen \"filer\" dobbeltklik på
\" lokal computer\"
gå ned under punktet system og tjek følgende lister(de kommer frem når man klikker på \"vis\")
\"kør\", \"kør en gang\" , \"kør serviceprogrammer\" hvis programmet optræder på en af listerne  noteres stien til programmet hvorefter det fjernes fra listen hved hjælp af funktionen \"fjern\" bagefter kan det stille og roligt slettes fra hardisken.
Hvis du har spørsmål så mail til kvanque@mailme.dk
kVanQue
Avatar billede kousholt Nybegynder
21. oktober 2000 - 03:42 #23
2 muligheder
drillevirus...
eller pauseskærm

du har kun fortalt at det er en ny pc\'er
fabriksny eller nykøbt(brugt)

fabriksny burde ikke kunne lade sig gøre ..kun vis du har købt den 1.april

nykøbt(brugt)dvs med windows installeret og divers gamle programmer....
format c: og geninstallation af windows

Avatar billede teknik Juniormester
29. oktober 2000 - 15:23 #24
Jeg tror, helt sikkert -odds 80%+ (som flere af ovenstående indlæg nævner)
At det er en pauseskærm, som plager dig.

Mere præcist Pauseskærmen \"lysavis\", og skrifttypen \"wingdings\".
Wingdings er forskellige symboler, heriblandt en \"kaffekop\".

Med kombinationen af disse to kan man få den beskrevne effekt.

..Indstillinger for pauseskærm får du frem, hvis du højreklikker på \"skrivebordet\", og
vælger egenskaber, og derefter fanen pauseskærm.

...Her vælger du så blot en anden pauseskærm, eller sætter ventetiden op - efter som du selv synes

mvh :-)
Teknik

Avatar billede edderkop Nybegynder
29. oktober 2000 - 22:32 #25
<powell,sen8or,gauntlet>
Kom igen. Det var sku den sjoveste spm jeg længe har læst. Jeg tror jeg selv vil prøve det.
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. oktober 2000 - 22:35 #26
Har det noget med den der Office-\'ASS\'istent at gøre, måske?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
29. oktober 2000 - 22:40 #27
Eddderkop: Kan muligvis skaffe dig kildekoden til kvinder ;)
Avatar billede edderkop Nybegynder
29. oktober 2000 - 22:53 #28
<gauntlet>
Jeg prøvede hammeren, men havde ikke lugtesalt så jeg tog 3 dobbelt salmiak istedet for. Virkede ikke helt så godt. Så jeg siger ja tak til tilbudet om kildekode.

<lakke>
Sorry at dit seriøse problem bliver sat lidt i baggrunden.

Avatar billede gauntlet Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:06 #29
Edderkop: Jeg har ændret lidt i kode-strukturen for at den også skal gælde for modeller efter 1985 ;) Men her kommer hvad jeg har skrevet so far:

; *****************************
; dreamgirl
; sourcecode
; by Gaunt.dk
; *****************************
[DELETE]
<delete==?\"mother_in_law\">
<delete==?\"bad_habbits\"> ; fjerner alle dårlige vaner
<delete==?\"pms\"> ; fjerner hendes premenstrualitetstendenser
[ADD]
<add==?\"coffee\" get==?\"coffee\" oncommand> ; henter kaffe på kommando
<add==?\"better_drive_skills\" get==?\"driving skills\" ondriving> ; gør at hun kan køre bil
[MODIFY]
<modify==?\"bodyweight,from==?\"default\",new_integer==?\"59\">
<modify==?\"breastsize,from==?\"default\",new_integer==?\"90\">
<modify==?\"speed_before_going_out,from==?\"default\",new_integer==?\"2x\">

Velbe.com :)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:25 #30
Nyeste version (2.0) :

; *****************************
; dreamgirl v. 2.0
; sourcecode
; by Gaunt.dk
; *****************************
[DELETE]
;sletter diverse entries
<delete==?\"mother_in_law\">
<delete==?\"bad_habbits\">
<delete==?\"pms\">
[ADD]
;tilføjer entries
<add==?\"coffee\" get==?\"coffee\" oncommand>
<add==?\"increase_drive_skills\" get==?\"driving skills\" ondriving>
[MODIFY]
;ændrer entries
<modify==?\"bodyweight,from==?\"default\",new_integer==?\"59\">
<modify==?\"breastsize,from==?\"default\",new_integer==?\"90\">
<modify==?\"speed_before_going_out,from==?\"default\",new_integer==?\"2x\">
<use==?\"skin\" get=\"\\\\girl\\brain\\pituitary_gland\\cute_girl.skin\">
[DISABLE]
;undlad at bruge entries
[ON_BOOT]
;opsætning
<delete==?\"memory\">
<get==?\"sex_lust\" oncommand>
<set_age==?\"19\">
<set_clothes==?\"none\">

Hvis nogen skulle have lyst til at skrive filen girl.hlp (altså hjælpefilen til piger) så kontakt mig evt. på h@nsemand.net .. jeg leger lidt med tanken om at smide sourcecode og hlp-file op på min side såeh... :)))
Avatar billede kkndmj Nybegynder
09. november 2000 - 19:01 #31
Jeg ved det godt... Prøv at højre klikke ude på skrivebordet og sig egenskaber. Bagefter skal du gå ind under pauseskærm og se om de er en screensaver på som de driller dig med. Du skal bare vælge\"ingen\", og så er den klaret! Hvor svært kan det være?
Avatar billede groggy Nybegynder
09. november 2000 - 22:52 #32
kkndmj >> Før du spiller stor med dit svar så tjek lige om der er andre der har givet et svar magen til dit før. Med andre ord: Læs indlægene! :)

/Groggy
Avatar billede groggy Nybegynder
09. november 2000 - 22:53 #33
*indlæggene*
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
09. november 2000 - 23:09 #34
Det her må helt klart være månedens spørgsmål :o)

Findes det ikke på experten så må i se at få det lavet.............
Avatar billede tommyp Nybegynder
11. november 2000 - 20:24 #35
Hmmm ja. Jeg havde et tilsvarende problem i går! Pludselig kom der en lille nisse, ridende på en lyserød elefant, ind fra venstre side af skærmen.

Hmmm.. En anden mystisk ting var at jeg i samme øjeblik opdagede at den pose julebryg jeg netop havde købt var TOM! Højst besynderligt...
Avatar billede skovenborg Nybegynder
27. september 2001 - 19:36 #36
Det lyder meget som en virus, så prøv at scanne din disk.
Avatar billede teknik Juniormester
27. september 2001 - 19:41 #37
Tjaah bedre sent end aldrig ;-)
Jeg tror li\'som at lakke tabte interessen omkring 10/10-2000, da han ikke har kommenteret spm. siden da, på trods af talrige indlæg, både muntre og seriøse.

vh
Teknik