Avatar billede cycojugi Nybegynder
10. november 2002 - 05:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Zywall 10 opsætning

Jeg har et problem med at få sat en ZyWall 10 op på en TDC-ADSL forbindelse... Det skal siges at det er en business pakke. Kan nogen fortælle mig hvordan man får access til internettet, for det kan jeg ikke lige regne ud.. Jeg har desuden INGEN brugsforvirring af nogen art så hvis der er nogen der kan finde noget andet onlige hjælp vil jeg oXo være taknemelig over det....
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
10. november 2002 - 15:51 #1
Det er nu meget nemt.
Hvis du har fået en router med fra TDC / Zillion. Fjern den, og sæt din ZyWall på modemet istedet, hvis du ikke har gjort det.

Jeg har lavet en stadart til ZyWlll 10 som jeg selv bruger når jeg skal komfigurer dem.

Giv mail din mail så kan jeg sende den til dig.
Avatar billede cycojugi Nybegynder
11. november 2002 - 00:30 #2
hartnet.dk --> Jeg har skam fjernet routeren og opdateret firmware... Det er derfor jeg ikke vidste hvad jeg skulle stille op, men jeg vil meget gerne prøve din standart.. Min mail er info@jbj-web.dk
Avatar billede platman Nybegynder
13. november 2002 - 15:27 #3
Er der en af jer to der vil sende hartnet.dk's standard-opsætning til mig også?
jkip@mail.dk
Avatar billede pinholt Nybegynder
20. november 2002 - 11:00 #4
Jeg vil blive meget glad hvis en af jer kunne få standarden til Zywall'en tilsendt på mail. Jeg sidder pt og bakser med opsætningen. På forhånd tak.
cp@unp.dk
Avatar billede platman Nybegynder
20. november 2002 - 12:58 #5
Jeg venter også stadig :-)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
12. december 2002 - 21:55 #6
Er der også en der kan sende den til mig. mailto:tt@device.dk
Avatar billede cycojugi Nybegynder
16. januar 2003 - 22:38 #7
Hej Folkens...

Efter en del baksen rundt fandt jeg en ny firmware til den.. Den SKAL installeres da den ellers ikke passer til TDC's Pro@ccess abonnoment... Når man har opdateret sin firmware skal man sætte sin firewall til at køre med RIP2 protokol ud...
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
16. januar 2003 - 23:59 #8
Hej gutter,

så har jeg sendt en mail til jer. Lidt forsinket, med bedre sent end aldrig.
Jeg håber i kan bruge det til noget.
Avatar billede guanche Nybegynder
11. november 2003 - 09:45 #9
er det mulig i også kan sende opsætningen på zywall10 til mig

claus@sportscar.dk