Avatar billede cyfer Nybegynder
10. november 2002 - 00:18 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

MSN lyden kommer fra computeren!!

Nu er jeg ved at være godt træt af at lyden fra MSN kommer nede fra den indbyggede speaker i computeren......!

Er det ikke muligt at få lyden til at komme igennem lydkortet i stedet!?

på forhånd tak!
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
10. november 2002 - 00:21 #1
sikker på at du har installeret driveren til dit lydkort? lol
Du piller bare speakeren i computeren fra hvis i det hele taget er træt af lyden...  hehe
Avatar billede cyfer Nybegynder
10. november 2002 - 00:25 #2
øøøh ??
Ja lol ik.. Jeg er jo ikke dum.. Mit lydkort fungerer fint!
Men lyden kommer stadig fra computerspeakeren.. Der må være en instilling et sted hvor man definerer hvor lyden skal komme ud i MSN!
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
10. november 2002 - 00:27 #3
ja, det er det sikkert, heh lol

undskyld mit useriøse svar, er ret træt, eheh
Avatar billede ulich512 Nybegynder
10. november 2002 - 00:39 #4
ja det er der også:).... gå ind i funktioner> indstillinger>indstillinger> lyde... der kan du indstille det;-)
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
10. november 2002 - 00:46 #5
Lyd

For at sikre at vi kan levere den bedste lydteknologi i forbindelse med opkald fra en computer til en anden computer eller opkald fra en computer til en telefon fra MSN Messenger, har vi truffet tekniske foranstaltninger. Det betyder, at du kun kan bruge Messenger version 4.5 eller nyere i følgende tilfælde:
Du befinder dig ikke bag en firewall eller
Du befinder dig bag en UPnP-firewall (Universal Plug and Play) eller
Du bruger en UPnP-aktiveret NAT-enhed
Hvis du er i tvivl, om du befinder dig bag en firewall, eller hvilken type firewall du befinder dig bag, skal du kontakte internetudbyderen eller virksomhedens onlinehjælp.

For at få flere oplysninger om netværkskonfiguration, skal du klikke her.
Hvis du vælger "Spilkompatibel enhed" i vinduet "Vælg, hvilke enheder der skal bruges til opkald" i guiden Lydjustering og derefter klikker på Næste, får du en fejlmeddelelse, der fortæller, at den lydenhed, du forsøger at installere, er halv dupleks. Dette er sikkert ikke tilfældet. Vælg i stedet en anden enhed.
Avatar billede cyfer Nybegynder
10. november 2002 - 00:49 #6
Nej..
Der er det sat til Creative sound blaster....... Det kommer alligevel ud af interne speaker
Avatar billede styled.dk Nybegynder
10. november 2002 - 11:16 #7
Denne computer > Kontrol panel > Multimedier (lyd) > Næsten nede i bunden står der msn > Lyden kommer formegenlig fordi du har valgt "ingen" derinde. Så vælg en lyd så skulle den komme ud af dine højtalere istedet, hvis du ikke ønsker nogen lyd så optag en "tom" lyd med "lydoptager" og brug den !

Mhv Jonas