Avatar billede ulich512 Nybegynder
10. november 2002 - 00:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pc card

hej eksperter:)

jeg er jeg lidt på røven!!!..
her for nogen dage side satte jeg et bluetooth pc kort i min mors bærbar, men jeg nåede aldrig at fludfører instalatioen så hver gang computeren tænder skriver den at den har fundet ny hardware, så når man klikker ind i enhedhånterningen så står der ikke noget under unknow device eller noget som helts!! men hvis man trykker opdater så kommer der en popup der viser den har fundet ny hardware.. hvordan fjerner jeg den popup sådan den aldrig kommer mere... og så er der også lige 4 virtuele porte  som jeg også gerne vil have fjernet for altid...

PLEASE hjælp mig!!!!! jeg er en død mand hvis det ikke bliver lavet:(...

OS= win98SE
Avatar billede fido82 Nybegynder
10. november 2002 - 00:13 #1
gå ind i enhedshåndtering
slet kortet og de 4 virtuelle porte, og isntaller det hele rigtigt en gang for alle
Avatar billede ulich512 Nybegynder
10. november 2002 - 00:15 #2
jamen så når jeg sætter bluetooth kortet i så finder den så ud af at det er bluetooth men den finder stadig væk det ****** pc card:(
Avatar billede fido82 Nybegynder
10. november 2002 - 00:16 #3
hvad er et fucking pccard ? Tror du ikke bare det er soklen den installere der ?
Avatar billede ulich512 Nybegynder
10. november 2002 - 00:19 #4
nej fordi soklen er jo installeret... men pc card og bluetooth kort er jo 2 seprate devices.. fordi når man sætter bluetooth kortet i så finden den jo ud af at det er digianswer bluetooth kort
Avatar billede ulich512 Nybegynder
10. november 2002 - 00:30 #5
any one please!!!!
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. november 2002 - 10:10 #6
deaktiver hardwaren under enhedshåndtering når den har fundet den
Avatar billede ulich512 Nybegynder
10. november 2002 - 12:35 #7
det kan man jo ikke med win98:(
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. november 2002 - 12:51 #8
hvorfor kan man ikke det
Avatar billede ulich512 Nybegynder
12. november 2002 - 20:29 #9
hmm nå lukker og slukker