Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:35 Der er 72 kommentarer og
1 løsning

Søger design og opsætning

Hi designer
Har set her at man kan få lavet nogle ret fede designs for points her inde

Det jeg søger er
er der en der kan lave et design helst i lyse farver
fx #F6F6EE eller lyse grå og lyse blå og designet skal helst være ligsom http://www.telmore.dk/ eller http://www.check4fun.dk/ hvis du er god i falsh må du meget gerne lave det der men det er sådan et design jeg nogen lunde vil have

og så vil jeg også gerne have hjælp med at sætte allemulige ting op hvis du kan hjælpe mig med begge dele
får du lov til at få et banner ind på min side i en md og 200 points håber på gode bud
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 22:40 #1
Du er nødt til at lukke dette spørgsmål da det overtræder reglerne på E.
Avatar billede donwang Nybegynder
09. november 2002 - 22:42 #2
Gad vide hvad telmore gav for deres design???o)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:45 #3
hvorfor schulze
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:45 #4
hvad har jeg gjort
Avatar billede initializing Nybegynder
09. november 2002 - 22:45 #5
Dr0zie: Du tjener penge på det som designet bruges til. Hvad med snart at hoste op med nogle $$$ for at få noget lavet? Du har bedt om ret meget her på det sidste..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:46 #6
ok exp er til hjælp er det nu heller ikke tilladt af bede om hjælp
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
09. november 2002 - 22:46 #7
schulze: Er det bare mig eller er du ikke lige lovlig høj røvet for tiden??
Jeg synes jeg er løbet ind i dig rimeligt mange gange, og hver gang har du brokket dig over et eller andet...

Hvis vi skulle lukke alle spørgsmål hvor der bliver tilbudt andet end E-point ville vi aldrig blive færdige..! Du har ret i at det over træder reglerne, men hvis det gør det så andmeld det... Istedet for at spamme spørgsmålet, det er nemlig osse mod E's regler...

|Gustav
Avatar billede initializing Nybegynder
09. november 2002 - 22:47 #8
Du vil hellere ikke have hjælp. Du vil have udført en hel opgave. Dvs. lavet et design. Hjlp ville være at få hjælp (:)) med et problem du har ANG. det design som DU er ved at lave..
Avatar billede donwang Nybegynder
09. november 2002 - 22:47 #9
Nej det er ikke det... Han tilbyder andet end point for arbejdet, nemlig bannerplads!-(
Avatar billede initializing Nybegynder
09. november 2002 - 22:48 #10
Enraggedbudda: ICQ

Undskyld spam
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:49 #11
ok initializing  du brokker dig altid over hvad jeg skriver kan du ikke bare ignorer MIG så istedet

du er p..... provo
Avatar billede initializing Nybegynder
09. november 2002 - 22:49 #12
Har desværre ikke EPro så nej :)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 22:50 #13
Man kunne jo starte et lille firma hvor man sælger hjemmesider, men får dem lavet på exp.dk... Er det det du mener schulze? :D
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:50 #14
Ok skal jeg lukke dette og så oprette et nyt uden det der bannerplads?
Avatar billede initializing Nybegynder
09. november 2002 - 22:51 #15
Dr0zie: Nej ikke efter min mening! Du vil jo ikke have hjælp til noget med udført en HEL opgave!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:52 #16
Ja er det heller ikke tilladt se min katerogi opgaver = hele eller kun lidt
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:52 #17
så det er sq tilladt?
Avatar billede donwang Nybegynder
09. november 2002 - 22:53 #18
Du er anmeldt! Grundlag:

Han vil have en til at lave en hel side, og ikke kun hjælpe.
Desuden tilbyder han ikke kun point som valuta, men også bannerplads på hans hjemmeside!

//donwang
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 22:53 #19
men håber da nogle  vil lave et design
det tager ikke så langt tid når man kan
Avatar billede initializing Nybegynder
09. november 2002 - 22:58 #20
Så smut til www.sharksforum.com og BETAL! Folk skal ikke ha' lavet fulde opgaver ehr men få hjælp..
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 22:59 #21
Du må efterhånden ha' forstået at ingen gider at lave så meget arbejde for så lidt! Du har oprettet uendelig mange spørgsmål!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. november 2002 - 23:01 #22
OK LYT HER JEG SKREV og så vil jeg også gerne have hjælp med at sætte allemulige ting op hvis du kan hjælpe mig med begge dele
Jeg skrev ikke folk skulle hjælpe mig med det hvis FX EN LAVER ET DESIGN TIL MIG OG JEG KAN LDIE DET FOR HAN 200 POINTS
MEN HVIS DER ER EN FLINK EN SOM IKKE BROKKER SIG OSV LIGSOM EN HER INDE OG VIL HJÆLPE MED BEGGE DELE SÅ ER DET OK MEN HVIS EN LAVER ET DESIGN JEG KAN LIDE SÅ FÅR HAN POINTS
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:03 #23
Kan du ikke lige slå Caps lock fra?, tak
Avatar billede donwang Nybegynder
09. november 2002 - 23:07 #24
Luk det... Nu er der slet ingen der gider hjælpe dig, måske var der en før!o(
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:10 #25
drOzie>> mener slet ikke der er noget at dikutere her, eksperten er til for at man kan hjælpe hinden, dette er via hjælp til selv hjælp, dvs. når du nu selv begynder at lave dit design, kan du komme hertil hvis du render ind i et problem, og vi vil prøve at hjælpe dig så du kan komme videre, hvis vi hjælper dig med endnu et design, kommer du bare rendende næste gang du skal lave et nyt, og aner stadig intet om at lave et sådanne, på denne måde altså hjælp til selv hjælp, lærer du det efterhånden og kan selv lave det, og eksperten har opfyldt det den skulle...

bare min kommentar, og husk lige at slå¨Caps lock fra, da dette ikke fremmer din situation.

mvh.
Questis
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. november 2002 - 23:15 #26
dette spørgsmål er jo oprettet i kategorien Eksperten : Opgaver : Grafiske opgaver : Design og den første del af spørgsmålet er jo netop design, dernæst spørges der om hjælp til noget opsætning, der står godt nok ikke nævnt hvad det indebærer, men der står jo, modsat, heller ikke at det hele skal laves af andre, så derfor er der ikke, efter min bedste overbevisning, ikke noget galt med dette spørgsmål, da man ikke bare kan fare frem på formodninger, og ikke håndgribelige facts...

ztyxx / CoAdmin
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
09. november 2002 - 23:16 #27
Jeg syns det er latterligt at gøre så meget ud af et spørsgmål...
Dr0zie overtræder helt klart reglerne, men det gør vi andre sådan set osse..! Vi spammer hans spørgsmål med lige gyldige indlæg, derfor burde alle sammen faktisk andmeldes..!

Jeg har egentligt lyst til at andmelde alle der har deltaget i denne tråd (inklusiv mig selv) for spam...

Som intilizing udtrykte det i en anden tråd; "Nu er jeg egenlig ved at være GODT træt af at Exp.dk er blevet til en legeplads. Siden alle de små børn komme er Exp.dk hoppet af sporet som det gode gamle hvor vi havde det skdie hygligt rent ud sagt."... Det er den her tråd et godt bevis for...

og lige til sidst en kommentar til dr0zie: Exp.dk er ikke et sted hvor du kan få lavet ting, det er et sted du kan få hjælp til at lave ting. Hvis du ønkser at få andre til at lave ting for dig må du opsøge dem af andre veje, fx www.sharksforum.com...
Det kan godt være at intialixing er provokerende, men så må du sq prøve at styre dig... Hvis du endelig vil brokke dig så skriv dog til ham, istedet for at hænge ham ud..!

|Gustav
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:22 #28
ztyxx>> det var dog den mest venlige vurdering jeg længe har set, fra en coadmin, hvis man kigger lidt tilbage i brugerens historik, over oprettede spm. kan man hurtigt danne sig et billede over hvor meget brugeren er interreseret i at lære noget her på e, men istedet hellere vil have det serveret på et sølvfad.... jeg synnes det er at gøre manden en bjørnetjeneste at lave dette for, samt at det ikke kan være rigtigt at så store opgaver bare skal løses gang på gang for en sådanne person, det vil jeg nærmere betegne som udnyttelse af de ressourser eksperten sider på,
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:22 #29
Ztyxx kender du ikke selv de regler du skal håndhæve?
Der er ikke tilladt at: stille anden præmie for svar på et spørgsmål end point.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. november 2002 - 23:28 #30
questis> prøv lige at læse mit indlæg med lidt mere objektivitet

schulze> hvor mange får ikke deres signatur på en side de har lavet design på, er det i princippet ikke det samme som et banner
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:30 #31
Well, så synes jeg lige i coadmins skulle holde et lille møde, da andre spørgsmål hvor der er blevet udlovet bannere m.v. normalt bliver krævet lukket af coadmins.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
09. november 2002 - 23:36 #32
schulze: Det er nu engang coadminsne der bestemmer ;(... Så hvis ztyxx ikke lukker spm'et så lukker han det ikke... Jeg mener osse at det skal lukkes... men på den anden side, hvis man nu ser på det som ztyxx gør, så er det da meget normalt at man får sit banner ind på siden... ikk'?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:41 #33
vil sige at hvis ztyxx ikke ser spm. som ulovligt og derved ikke giver opretter en advarsel, så må den jo ihvertfald ligge på alle os der har kommenteret sagen, for noget er der jo galt i denne tråd, 4-5 mand brokker sig løs, og spammer tråden til, da man mener den er ulovelig, dette er i såfald en overtrædelse af reglerne, og så bør vi æde en advarsel, så det må den kære coadmin jo så tage stilling til. (ellers tror jeg at jeg har misset noget i det regelsæt)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:41 #34
Jeg synes da at det er problematisk at coadmin's ikke arbejder udfra samme retningslinjer.

"Hvorfor må han når jeg ikke må?"
Sikke mange unødige diskusioner det kan give.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:44 #35
jae, og regelsættet skulle være ufravigeligt, ser ikke helt sådanne ud i dette tilfælde :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. november 2002 - 23:45 #36
vil i så ikke være søde at gøre to ting,
1. fortæl jeres mening om hvordan kategorierne der ligger under Opgaver så skal tolkes...
2. sende en anmeldelse på min bruger, hvis i mener at jeg overtræder opretholdelsen af ekspertens regler, så bør der jo så blive taget sig af det af andre coadmins...
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:48 #37
ztyxx så længe coadmins tolker dem ens er der vel ingen problemer.
Men så bør det fremgå af reglerne at der gerne må tilbydes banner eksponering eller lign. udover points.
Vi anmelder udfra reglerne ikke udfra hvordan en coadmin tolker dem.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. november 2002 - 23:50 #38
Vil lige gøre opmærksom på at beskrivelsen for kategorien Opgaver står på siden for denne som:
Færdige løsninger, bannere, design ol.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. november 2002 - 23:55 #39
det er min holdning at der intet galt er med spørgsmålet, - jeg har personligt en holdning der ikke er udpræget positiv når det drejer sig om hele løsninger på exp.dk, men den holdning er ikke relevant sålænge regelsættet ser ud som det gør pt.

Tager jeg mine coadmin briller på finder jeg ikke noget problematisk i at man giver nogle bannervisninger, da reklame i en eller anden form, efter min mening er underforstået når man laver løsninger for andre.

/jelzin
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 23:58 #40
Altså jeg må sige jeg er overrasket over den covending :) mht. andet end point for svar.

Er der andre regler der er gradbøjet? Det ville da egentlig være helt rart at vide.
Avatar billede mat Nybegynder
10. november 2002 - 00:05 #41
schulze > klap nu lige pony´en og stop det der regelrytteri, hvor mange vil lave noget gratis uden en eller anden form for eksponering? det er jo helt normalt. Det er muligt at regelsættet trænger til en finpudsning, men det er da så kun positivt at co-admins lever i den virkelige verden. Som jeg ser det er regelsættet guidelines, mere end det er uomtvistelig lov!

At jeg så ikke er tilhænger af hele løsninger for point er en helt anden sag ;)

-mat
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 00:16 #42
Hvordan vil du forklare det til de brugere der tidligere har fået lukket deres konto eller er blevet bedt om at lukke deres spørgsmål fordi de udlover bannereksponering m.v.?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 00:36 #43
ok lukker sq dette i morgen da jeg tror ikke folk stoler mere på mig eller noget og så kan i godt droppe miog på exp.dk skal nok lade være med at komme tilbage det er jo det i vil vil bare sig 3 ting

1: Syntes dette er noget pis hver gang jeg opretter noget for jeg skæl ud hver gang en eller anden ber om et deesign/lgo/banner får han det uden noget

2:Opgaver det betyder hele og halve kommer and på

3:Jeg tilbød banner plads fordi det er da ret at få andet end point når man har sidet og lavet noget i et styk tid
Avatar billede mat Nybegynder
10. november 2002 - 00:43 #44
schulze >

Det er min klare opfattelse at coadmins ikke bare deaktiverer brugere på baggrund af en enkelt overtrædelse af det højhellige regelsæt, men snarere kigger på adfærd. Tager jeg fejl må du, eller en coadmin, jo vise mig anderledes.

Jeg har set masser af spg hvor svareren bliver lovet et link/banner til eget site i belønning, hvor der ikke er blevet kommenteret yderligere på dette, hverken af andre brugere eller af autoriteter på eksperten.

...men nok om det, bottomline er at jeg ikke er enig med brugere der tager reglelsættet på nakken og flueknepper det til de er sikre på at det er med yngl. Der ser vi så bare tingene forskelligt!

-mat
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 00:56 #45
Jeg kan bare ikke lige se hvordan reglen:
Der er ikke tilladt at stille anden præmie for svar på et spørgsmål end point.

kan tolkes på andre måder.

Jeg anmelder folk ud fra:
Opleves overtrædelse af Eksperten.dk's regler, er brugere forpligtet til at oplyse dette via www.exp.dk/anmeld.phtml

Men det er åbenbart et problem nu.

Så må jeg jo enten lukke min konto, da jeg ikke gider anmelde brugere der overtræder reglerne for bagefter at blive klandret for det, eller undlade at anmelde brugere der overtræder regelsættet selv om det er min pligt, jvf. reglerne.
Avatar billede mat Nybegynder
10. november 2002 - 01:00 #46
schulze > går du aldrig over for rødt?

Jeg har absolut ikke noget problem med dig, jeg giver blot udtryk for min personlige holdning, jeg bestemmer intet på eksperten. At vi er uenige er da fint nok, hvor ville vi være hvis alle var enige? (svar: et meget kedeligt sted)
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 01:05 #47
:) Det var også mest henvendt til coadmin's/Admin.

Reglen er der vel så Admin's Sharksforum ikke dør. Og det er også fair nok, men det er frustrerende at der ikke er konsekvens.

Kurt du får en bøde på 500 kr. for at løbe over for rødt.
Hej Jens, ej smut du bare over for rødt.
See the prob.?
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
10. november 2002 - 01:55 #48
har sq ikke fulgt så meget med i dette spm....men jeg f.eks hjælper gerne, nogen. Men det er nok også bare P.G.A øvelse o.s.v,,,
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 03:15 #49
dr0zie>>
Har lavet et design ala check4fun. For at denne tråd kan lukkes og der ikke skal blive nogen probz, ønsker jeg ingen bannervisninger, hvis du kan bruge dette --->
http://www.exciter.dk/eksperten/dr0zie/

/0ffline
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 13:40 #50
offline det er mega fedt må jeg bruge det??

ville du ahve banner visning?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 13:40 #51
hååber det der tøj og sko parter bliver slettet ikke?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 13:42 #52
Offline nu spøger jeg dig lige om noget hvis jeg må bruge det for du points men men men kan du hjælpe mig med at sætte det op

kan godt lidt selv men ikke så meget
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 13:48 #53
Hvad mener du med at sætte det op?
Alle billedere der er sat ind 'offlinecounter, tøjogsko,samt fedtlogo' grafik smidt ind i den enkelte celle, så selvfølgelig skal de ting ikke være der. Det er der udelukkende for at give et indtryk af eventuelt brug af designets opbygning... Som jeg skrev vil jeg ikke have nogle bannervisninger
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 13:49 #54
drOzie>> det er jo sat op, du skal bare tilføje dit indhold
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 13:51 #55
Hvis du vil kan du hente hele opsætningen her, og så kigge lidt på det
http://www.exciter.dk/eksperten/dr0zie.zip
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 13:54 #56
klikker lige
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 13:56 #57
meget fedt snupper den det jeg mente emd at sætte op det er sådan så når jeg fx vil have en gb ind så skal den åbne i midten og sådan så folk kan uplaode deres eget logo
og så folk skal logge ind for at downlaod noget sådan nogle ting
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 13:57 #58
og få din login dims til af virke osv
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 14:00 #59
og ps er det tilladt når min side ligner så meget checkfun?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 14:05 #60
Desværre...
Der er jeg altså også af den holdning at det må være hjælp til selvhjælp.
Jeg har lavet grundstenene for dit videre forøb, og vil også ønske dig held og lykke med projektet. Smut ind forbi nogle af alle de danske sites som tilbyder tutorials til de forskellige ting du måtte være i tvivl om. Hvis du så går død midt i noget programmering, kan du med garanti få hjælp til løsning af problerne. Dog skal du selv have påbegyndt noget. Derudover, hvis du ikke selv ønsker at lære de forskellige ting, kan du sikkert finde nogle færdig udviklede script på f.eks. www.activedeveloper.dk

Hvad angår checkfun vs. dinside - så er der ikke rippet noget kode eller sådan. Desuden er det hjemmesiders indhold der afgør om de ligner hinanden for meget. Så der skulle ikke være noget at komme efter der...

/0ffline
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 14:08 #61
ok men offline 'du skal lige sige mig så hvordan det der dit login virker du har sat på siden
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 14:10 #62
Jeg har ikke sat noget fungerende login ind i designet, det er udelukkende en 'look alike' hvor du selv kunne (hvis du ønskede den funktion) tilføje funktionerne
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 14:12 #63
ok gider du så være flink at tage og fjerne alle de der ting som ikke virker og billederne og så ligge den ud

PLEASE?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 14:14 #64
Har du ikke lige downloadet den i zipformat?
loginformen, samt billederne skal da bare fjernes i kildekoden
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 14:14 #65
Du kan måske tilpasse denne, har ikke kigget på det selv men....
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=333
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 14:17 #66
det virker bare ikke altså login systemmet man kan ikke downloade det

og jo jeg fjerne det bare selv

Og jeg har også fundet et login system hos ThomasLunde.dk men jeg kan ikke mysql
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 14:21 #67
Jeg kan heller ikke mysql, så kan ikke hjælpe den vej rundt heller.
Der er altså kun den hårde måde, hvis man ønsker sig nogle features på ens site. Det er at lære det selv, eller slå sig sammen om sitet med en som kan lave den slags
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 14:23 #68
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 14:29 #69
syntes bare ikke det virker : http://eks.frip.dk/default.asp
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 14:31 #70
Jeg ved ikke hvad du har lavet om i det, men det må jo være der hvor du omdøber den til .asp
Start med at uploade den som det simple html, som jeg lavede
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. november 2002 - 14:33 #71
ok ved du hvad du får points og så leget jeg selv med det og
takker!
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. november 2002 - 14:33 #72
Selv tak og held og lykke
Avatar billede computerpeter Nybegynder
13. april 2004 - 21:13 #73
her kan du få lavet en hjemmeside fra 299,- til 799,-

www.home-maker.dk

computerpeter 2004